hr award color

logo uswps nazwa 3

Nauka i badania
BIO grochowska alicja

dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS

Alicja Grochowska

Zastępca dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej
Wydział Psychologii w Warszawie

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog. Zajmuje się psychologicznymi mechanizmami działania reklamy. Bada struktury reklamy i powiązania pomiędzy jej elementami, mechanizmami zniekształceń pamięciowych a emocjami w reklamie oraz ich znaczeniem w tworzeniu skutecznych przekazów.

Autorka publikacji na temat psychologicznych mechanizmów reklamy i konstruowania skutecznych przekazów marketingowych oraz reklamowych, w tym książki „Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie” (2009). Redaktorka i współautorka wielu artykułów naukowych i popularnonaukowych w takich czasopismach, jak: „Advances in Consumer Research”, „Przegląd Psychologiczny” oraz „Marketing i Rynek”. Należy do Association for Consumer Research i American Academy of Advertising.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu procesów poznawczych, motywacji i emocji w marketingu oraz wpływu społecznego na zachowania konsumenckie.



Powiązane materiały na stronie uczelni

Materiały Wideo

Marka i miasto Warszawa, badania, nauka, rozwój

.
 

Materiały Audio

Kim jest świadomy konsument?

Pobierz plik MP3 (2,24 MB)

Jak wpływa na nas robienie zakupów?

Pobierz plik MP3 (4,43 MB)

Sztuczki marketingowe w sklepach

Pobierz plik MP3 (2,62 MB)

Wczesne kampanie świąteczne w sklepach

Pobierz plik MP3 (3,95 KB)