hr award color

logo uswps nazwa 3

Nauka i badania
BIO MOścicka teske

dr

Paweł Koniak

Adiunkt w Katedrze Psychologii Marketingu
Wydział Psychologii

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog.

Naukowo zajmuje się perswazją, psychologią komunikacji i mediów oraz manipulacją polityczną.

Realizował projekt badawczy finansowany przez NCN, pt.: „Perswazyjne skutki dwuznaczności przekazu: Mechanizmy depolaryzacyjnego wpływu przekazu dwuznacznego na postawy i ograniczenia w występowaniu tego wpływu”. Badał także dwuznaczność i dynamikę perswazyjną. Współautor książki „Wieloznaczności w przekazach politycznych” (2015). Autor licznych publikacji naukowych dotyczących perswazji i manipulacji w komunikatach medialnych.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii komunikacji, psychologii mediów, psychologii perswazji, psychologii promocji miejsca oraz psychologii marketingu politycznego.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Komunikacja społeczna
  • Psychologia mediów
  • Psychologia marketingu politycznego
  • Perswazja
  • Wieloznaczność
  • Manipulacja
  • Wpływ technologii na komunikację
  • Wizerunek miasta i regionu



Powiązane materiały na stronie uczelni