Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
string(64) "https://rekrutacja.swps.pl/s/offer-selection?rev=a2bQt0000007Hb6"

O studiach

Digital media to wielowymiarowy kierunek przyszłości dla osób aktywnych w środowisku medialnym. To aż 140 godzin zajęć warsztatowych ze specjalistami z Grupy Onet-RAS Polska, którzy pomagają słuchaczom wejść na rynek pracy i sprawnie funkcjonować w nowoczesnych mediach cyfrowych.

Studia przygotowują do samodzielnej pracy w obszarze szeroko rozumianego mediaworkingu, który łączy w sobie dziennikarstwo online, mobile journalism, content management czy blogging.

Słuchacze poznają najnowsze metody badania i analizy rynku. Zyskują wiedzę z obszaru społecznego funkcjonowania i wpływu mediów, podstawowych norm prawnych i etycznych regulujących ich działanie, oraz teorii komunikacji.

Więcej informacji o studiach

Program kierunku digital media porusza również tematy takie jak:

  • Specyficzne formy i standardy dziennikarstwa internetowego
  • Prawo i etyka internetu
  • Narzędzia badania internetu
  • Realizacja materiałów wideo
  • Kreowanie i zarządzanie contentem
  • Budowanie marki oraz personal branding
 

Partner kierunku

Adresaci

Zapraszamy osoby, które chcą jak najlepiej funkcjonować w cyfrowym świecie mediów i dostosować się do zachodzących na rynku zmian.

To kierunek odpowiedni dla:

  • dziennikarzy
  • redaktorów
  • realizatorów
  • prezenterów
  • wydawców serwisów informacyjnych
  • dyrektorów programowych
  • producentów medialnych
  • zarządzających mediami
  • media plannerów
  • specjalistów komunikacji, reklamy, brandingu i PR
  • content managerów
  • social media managerów
  • brand managerów
  • big data journalists
  • brokerów informacji

Dlaczego warto?

  1. Zajęcia praktyczne pod okiem specjalistów z Grupy Onet-RAS Polska
  2. Aż 140 godzin praktycznych zajęć warsztatowych
  3. Przygotowujemy do samodzielnej pracy w nowoczesnych mediach
  4. Dostęp do najnowszej wiedzy

Sprawdź więcej powodów, dla których warto studiować

  • Zajęcia praktyczne pod okiem specjalistów z Grupy Onet-RAS Polska
    Warsztaty prowadzone są przez wybitnych praktyków i dziennikarzy współpracujących z Onet-RAS Polska – jedną z największych grup mediowych w kraju. Słuchacze szkolą swój warsztat dziennikarski pod okiem osób cenionych w branży.
  • Aż 140 godzin praktycznych zajęć warsztatowych
    Cyfrowe środowisko mediów to dzisiaj rzeczywistość, w której nie każdy potrafi sprawnie funkcjonować. Dlatego stawiamy na praktyczne zajęcia, które podnoszą kompetencje osób związanych z mediaworkingiem.
  • Przygotowujemy do samodzielnej pracy w nowoczesnych mediach
  • Dostęp do najnowszej wiedzy

Program studiów

Blok tematyczny

Analiza mediów i komunikacji

Etyka w Internecie – dylematy profesji medialnych w zdigitalizowanym świecie

Dyskursy mediów – jak media pokazują świat i co z tego wynika

Branding i marka w środowisku medialnym – wprowadzenie

Media i audiowizualność w kulturze współczesnej

Kulturowe konteksty social media

Kompetencje komunikacyjne w praktyce

Bezpieczeństwo w sieci

Blok tematyczny

Kompetencje dziennikarskie w Digital Media

Prawo prasowe

Podstawy dziennikarstwa online

Zaawansowane formy dziennikarstwa online

Research i dziennikarstwo śledcze

Sztuka wywiadu

Wydawanie strony głównej

Blok tematyczny

Badania Internetu

Podstawowe wskaźniki badania Internetu

SEO

Weryfikacja contentu

Blok tematyczny

Obraz

Komunikacja wizualna

Video – wprowadzenie

Data Journalism

Fotoedycja

Storytelling przez materiały video

Blok tematyczny

Content Management

Social Media

Jak monetyzować kontent

Reklama natywna

Budowanie wizerunku w sieci (personal branding)

Blok tematyczny

Branding

Platformy i media. Wpływ platform technologicznych na rynek medialny

Blok tematyczny

Digital Media – wybrane kanały komunikacji

Youtube jako narzędzie komunikacji

Budowanie i monetyzacja serwisów tematycznych

Blok tematyczny

Moduł do wyboru

Klub dyskusyjny

Projekt specjalnościowy

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 190 godzin dydaktycznych zajęć. Zjazdy odbywają się średnio raz w miesiącu w weekendy.

Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form.

Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie Uniwersytetu SWPS lub w innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Minimum 80% obecności na zajęciach
  • Zaliczenie poszczególnych przedmiotów w blokach tematycznych

Dokument ukończenia studiów

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Zajęcia prowadzone są przez praktyków, teoretyków, a także dziennikarzy współpracujących z największymi mediami w Polsce.

Kierownik kierunku

dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Karina Stasiuk-Krajewska
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
 
Jan Bolanowski
 
dziennikarz ekonomiczny
 
Aleksandra Brzozowska
 
 
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Mirosław Filiciak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
kulturoznawca
dr hab.
Barbara Giza
dr hab.
filmoznawca, zajmuje się historią i teorią filmu oraz dziennikarskimi przekazami multimedialnymi
 
Aleksandra Karasińska
 
zastępca redaktora naczelnego Newsweeka
 
Jakub Kudła
 
Head of Media Legal w grupie Onet-RAS Polska
 
Krzysztof Majak
 
szef strony głównej Onet.pl
 
Martyna Majchrzak
 
Group Digital Publishing Manager
 
Marta Nowicka
 
Ad Product Manager Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska
mgr
Magdalena Obszarny
mgr
medioznawca, dziennikarka
 
Adrianna Omietańska
 
ekspertka od nowych social mediów
 
Paulina Parysz
 
specjalistka od YouTube'a
 
Katarzyna Plewczyńska
 
współpracuje z gazetą Przegląd Sportowy jako fotoedytor
 
Monika Podyma-Rabiega
 
reporter telewizyjny, wydawca, prezenter radiowy i telewizyjny, producent wykonawczy i manager
 
Marcin Pruchniewicz
 
Group Chief Security Coordinator
 
Jan Stanisławski
 
 

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych
Aplikuj na studia

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne
Aplikuj na studia

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Aplikuj na studia

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aplikuj na studia

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 PLN

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2024-2025)

  Wysokość raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 1 080 PLN 10 800 PLN
Zapłać w 2 ratach 5 150 PLN 10 300 PLN
Zapłać w 1 racie 9 900 PLN 9 900 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na 7 dni przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.

Aplikuj
Trwa rekrutacja na studia podyplomowe
na rok akademicki 2024/2025