Badania marki Warszawa pokazały, że to Chopin oraz Stadion Narodowy, a nie Pałac Kultury czy Syrenka są żywymi emocjonalnie elementami tożsamości stolicy.
dr hab. Alicja Grochowska, prof. Uniwersytetu SWPS, psycholog biznesu
Biznes
- ścieżka na studiach psychologicznych
- studia I stopnia, jednolite magisterskie
- tryb stacjonarny i niestacjonarny
Opis ścieżki
Psychologia biznesu koncentruje się na rozumieniu kluczowych mechanizmów ludzkich zachowań w obszarze szeroko rozumianego biznesu. Na ścieżce Biznes studenci poznają psychologiczne metody zarządzania zasobami ludzkimi, doboru pracowników i kształtowania ich ścieżek kariery. Zdobywają umiejętności z zakresu psychologii marketingu, reklamy i public relations. Dowiadują się, jak skonstruować skuteczną kampanię marketingową, jak stworzyć markę i wykorzystać jej potencjał. Zgłębiają wiedzę na temat rynku politycznego i gospodarczego, komunikacji w biznesie, sztuki prowadzenia negocjacji i mediacji.
Studia adresowane są do osób, które interesują się ścisłym powiązaniem wiedzy psychologicznej z branżą biznesową, m.in. do przyszłych menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działu marketingu, analityków finansowych czy inwestorów.
Perspektywy zawodowe
Absolwenci znajdują zatrudnienie m.in w:
- agencjach reklamowych i PR (np. Cityboard Media),
- bankowości (np. BPH, Millenium, Deutsche Bank),
- biurach promocji miast,
- centrach badania rynku,
- mediach,
- firmach biznesowych (m.in. Procter and Gamble, T-Mobile, Novartis, Medtronic),
- instytucjach naukowo-dydaktycznych,
- kancelariach adwokackich obsługujących firmy gospodarcze, które działają na rynku konkurencyjnym.
Odwiedź nas
21 kwietnia 2018 r. - Drzwi Otwarte
sprawdź szczegóły »
Atuty ścieżki
Projekty badawcze dla firm i instytucji
Studenci ściśle współpracują z firmami i instytucjami, m.in. z Cityboard Media, MWS Maspex (Tymbark, Lubella, Tiger), VOX, Everbe. Dzięki temu już na studiach zdobywają cenne doświadczenia zawodowe w zakresie analizy rynku oraz tworzenia i oceniania komunikatów perswazyjnych i reklam.
Współpraca ze specjalistami z USA
Studenci współpracują ze studentami i profesorami ze Stanów Zjednoczonych. Prowadzą wspólne badania z zakresu marketingu politycznego i przygotowują referaty, które wygłaszają na międzynarodowych sympozjach z dziedziny zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy.
Kompleksowa wiedza z przedsiębiorczości
Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z przedsiębiorczości – od koncepcji przyszłego biznesu, po umiejętności związane z promocją marki. Potrafią wykorzystać ideę start-upów i pozyskać na nią środki. Umieją określić aktualne trendy na rynku usług i stworzyć odpowiednią przestrzeń dla rozwoju firmy.
Kadra










Psychologia w Warszawie
Więcej informacji o psychologii na Uniwersytecie SWPS, poziomach studiów i uprawnieniach zawodowych oraz możliwościach finansowania, a także dostępnych ścieżkach i specjalnościach znajdziesz tutaj:
Rekrutacja krok po kroku
- Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy.
- Skompletuj następujące dokumenty:
- kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał/odpis do wglądu)
- 1 podpisane zdjęcie (w formacie nie większym niż 50x50 mm, z twarzą zajmującą ok 80% powierzchni zdjęcia, bez nakrycia głowy i ciemnych okularów oraz z jasnym tłem, podpisaną na odwrocie)
- kserokopię dowodu osobistego (oryginał do wglądu)
- potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej
- ankietę osobową
- umowę o warunkach odpłatności za studia (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
- załączniki do umowy (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
Dodatkowo kandydaci na studia II stopnia oraz studia dla magistrów i licencjatów powinni przedłożyć:- kserokopię dyplomu oraz suplementu do dyplomu studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał/odpis do wglądu)
- w przypadku braku suplementu – kserokopię karty przebiegu studiów ze studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał do wglądu)
- Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji.
Niezależnie od tego czy dokumenty zostaną złożone osobiście czy nie, kandydat zobowiązany jest do podpisania własnoręcznie umowy, załączników oraz ankiety. Pełnomocnik może podpisać umowę o warunkach odpłatności za studia wyższe wraz z załącznikiem i ankietę osobową wyłącznie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego notarialnie. - Odbierz informację o przyjęciu na studia.
Informacja o przyjęciu na studia pojawi się na twoim koncie rekrutacyjnym. Otrzymasz ją także pocztą na wskazany przez siebie adres korespondencyjny.
I stopnia, II stopnia, jednolite magisterskie studia stacjonarne i niestacjonarne | |
---|---|
10 rat | 975 zł |
2 raty | 4805 zł |
1 rata | 9200 zł |
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS studia stacjonarne | |
10 rat | 955 zł |
2 raty | 4700 zł |
1 rata | 9000 zł |
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS studia niestacjonarne | |
10 rat | 847 zł |
2 raty | 4175 zł |
1 rata | 7990 zł |
Biuro Rekrutacji w Warszawie
- 22 517 96 11, 22 517 96 35
- rekrutacja@swps.edu.pl
- ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
- Czas pracy:
od poniedziałku do piątku: 8.00-18.00
soboty: 10.00-14.00 (od lipca do października)
Opłata rekrutacyjna
Opłatę w wysokości 400 PLN* należy uiścić na konto uczelni.
91 1750 1312 1330 0000 0005 3028
Przy wpłacie należy podać IMIĘ, NAZWISKO i KIERUNEK STUDIÓW.
*Absolwenci studiów wyższych SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego (Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej), Collegium Da Vinci (Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznychi Dziennikarstwa) i Liceum Da Vinci zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna chyba że:
- kandydat zrezygnuje z ubiegania się o przyjęcie na studia, przed rozpatrzeniem jego kandydatury przez Dziekana lub Wydziałową Komisję Rekrutacyjną;
- kandydat zrezygnuje z ubiegania się o przyjęcie na studia, przed planowaną kwalifikacją lub weryfikacją poziomu znajomości języka;
- kierunek studiów na który ubiegał się kandydat nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).