Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Paweł Tkaczyk

 

Paweł Tkaczyk

 

Profil zawodowy

Specjalista ds. mentoringu i budowania silnych marek. Mówca publiczny, właściciel Agencji Midea. Twórca bestsellerów „Zakamarki Marki" i „Grywalizacja". Pisuje regularnie do czasopism branżowych m. in. „Brief" i „Marketing w Praktyce". Jego wykłady dotyczą przede wszystkim budowania silnej marki, marketingu, psychologii konsumenta, mediów społecznościowych oraz grywalizacji. Prowadzi szkolenia w ramach współpracy z firmami i szkołami wyższymi w całej Polsce, m.in. Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankową w Poznaniu. Firmy, które szkolił to m. in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama, Agora, Grupa Allegro, Diners Club International.
Twierdzi, że żyje z opowiadania historii a jego słynny t-shirt Batmana, w którym prowadzi wykłady budzi szacunek wśród „najważniejszych" w polskim marketingu.