Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Dagmara Zając

dr

Dagmara Zając

 

Profil zawodowy

Filolog, doktor nauk humanistycznych, logopeda ze stopniem specjalizacji neurologopedycznej, terapeuta. Prowadzi diagnostykę neurologopedyczną oraz w dziedzinie tyflopedagogogiki w pracy z dziećmi z zaburzeniami łączonymi (trudności w nauce, depresje, zaburzenia dwubiegunowe) oraz dziećmi utalentowanymi. Ponadto pracuje z dziećmi z zespołem Aspergera, Touretta, mutyzmem, schizofrenicznymi, a także zajmuje się pacjentami z zaburzeniami mowy, jak również jąkającymi się i afatycznymi. Umiejętności logopedyczne połączone z ukończeniem specjalizacji neurologopedycznej i terapeutycznej. Związana ze szkolnictwem średnim oraz wyższym, a także z przedszkolami, pracując w nich jako terapeuta prowadzący diagnostykę neurologopedyczną.
Obecnie zajmuje się pacjentami z zaburzeniami mowy alalicznymi i dyslalicznymi, jak również jąkającymi się i afatycznymi czy schizofatycznymi na oddziałach. Związana z poznańską Fundacją Fall, w której stworzyła zestawy ćwiczeń dla rodzin, w jaki sposób wpływać na dziecko, tak, by wyrównać jego szanse na zwyczajne życie pod względem mowy, prawidłowości poruszania się. Uczestniczyła w kilku wizytach studyjnych w szkołach francuskich, ukraińskich i niemieckich, czeskich czy słowackich, stąd zapoznała się z metodami wychowawczymi oraz sprzętem wykorzystywanym w leczeniu różnorodnych dysfunkcji wśród dzieci i osób dorosłych.
Od kilkunastu lat wciąż doskonali swoją pracę w dziedzinie – tyflopedagogogiki, nowoczesnej dydaktyki, przygląda się sposobom pracy z tzw. trudnym dzieckiem za pomocą przyjaznej terapii behawioralnej, zwraca również uwagę na ergoterapię, metody masaży, metodę Feldenkrais, metodę n-c, jogging mózgu, kinezjologię, brain-gym, psychomotorykę, snoezelen, sugestopedię oraz superlearning; próbuje zwrócić uwagę na 12 zasad skutecznej edukacji, uwzględniając w pracy dzieci z zaburzeniami łączonymi (trudności w nauce, depresje, zaburzenia dwubiegunowe) oraz dzieci utalentowane i ambitne. Pracy swojej nie zamieniałaby na inną.