Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Mateusz Zmyślony

 

Mateusz Zmyślony

 

Profil zawodowy

Strateg, doradca i ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, reklamy, marketingu miejsc i wielkich wydarzeń.
Założyciel i Dyrektor Kreatywny ESKADRY, jednej z czołowych na polskim rynku, niezależnych firm zajmujących się marketingiem.
Od 25 lat aktywny doradca i twórca strategii oraz projektów w zakresie marketingu miejsc. Pracował dotąd m.in. dla takich marek jak Polska, Kraków, Małopolskie, Pomorskie, „Śląskie. Pozytywna Energia”, Żywiec, Kołobrzeg, Warszawa, Opolskie, Toruń, Sopot, „Tajemnicze Dolnośląskie”, Olsztyn, Łódzkie i ponad 30 innych tego rodzaju, realizowanych praktycznie na terenie całego kraju. Odznaczony przez Ministerstwo Gospodarki medalem „Za zasługi dla Turystyki”.
W 2006 roku – autor zwycięskiej strategii i kampanii promującej polsko-ukraińską kandydaturę do UEFA EURO 2012.
Doradca i autor kampanii komunikacji społecznej dla wielu instytucji publicznych, m.in. Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego (strategie i kampanie promujące Fundusze Unijne), Ministerstwa Środowiska, Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Sportu.
Współautor wielu nagradzanych w prestiżowych konkursach projektów marketingowych (m.in. EFFIE, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze, Boomerang). Zdobywca trzech jedynych w Polsce, światowych nagród Globe Awards, za kampanie dla marek Żywiec, Idea i Kraków.
Aktywny wykładowca i konsultant, w 2004 roku uznany przez miesięcznik „PROFIT”
za najlepszego w Polsce trenera w dziedzinie marketingu. Autor programu szkoleniowego „Sztuka Prezentacji”. Jako trener zrealizował ponad 150 autorskich projektów szkoleniowych, w ramach których pracował z ponad 10.000 uczestników.
Wykładowca i autor programów studiów, m.in. na Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Autor ponad 100 opracowań i publikacji z zakresu marketingu, publikowanych
w profesjonalnych mediach branżowych.
Podróżnik i propagator idei „social travelling”, czyli przemierzania świata z misją społeczną, dostarczającą cennych wartości spotykanym w drodze ludziom –
za transafrykańską ekspedycję „GloBall 2012” nominowany wraz ze Stowarzyszeniem Dookoła do nagrody „Podróż roku” w plebiscycie National Geographic Traveler.
Od 2014 roku wspólnie z prof. Jerzym Hausnerem realizuje autorski projekt naukowy Open Eyes Economy i organizuje coroczne międzynarodowe forum ekonomiczne Open Eyes Economy Summit w Krakowie.