Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Joanna Kwaśniewka

dr

Joanna Kwaśniewska

 

Profil zawodowy

Doktor psychologii, psycholog społeczny, adiunkt na Uniwersytecie SWPS. Pracując dla różnych organizacji, od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i coaching ukierunkowane na podniesienie poziomu kreatywności uczestników oraz facylituje sesje kreatywne metodą CPS (Creative Problem Solving).
Wśród jej klientów byli: Apsys, Avon, BIGRAM S.A. Personnel Consulting, Cadbury-Wedel, CzteryCzwarte Brand Design, DROSED S.A., Grupa ITI, Grupa Wydawnicza INFOR, Euro RSCG Sensors, Explory – Gdynia, Fundacja Fotografia dla Przyszłości, Matrik – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szkoleniowe, Mind Partners, Organizational Creativity Conference Paris, Oriflame, ORACLE Polska, PKO BP, Polkomtel, Polsko - Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, Pramerica-Financial, Sanofi-Aventis Sp. z o.o., SAP, SAR, Spintegra, Telekomunikacja Polska, Unilever, Uniwersytet Warszawski.
Autorka narzędzia psychometrycznego KAMP służącego do pomiaru zachowań twórczych w miejscu pracy oraz licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych na temat kreatywności.