Karolina Porwisz
Profil zawodowy
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu “Digital Transformation and Strategy” realizowanych w ramach programu MIT Sloan and Columbia Business School's Executive Education. Doświadczony strateg i ekspert w zakresie budowania marek oraz komunikacji marketingowej. Wieloletni konsultant biznesowy, wykładowca i certyfikowany trener Digital Marketing Institute w obszarach Digital strategy & Planning oraz Digital Marketing. Z marketingiem związana od 13 lat. Obecnie zarządza globalną komunikacją marketingową w firmie technologicznej Grape Up, wcześniej CMO w AILIS care oraz Digital Strategy Lead w Socjomanii.
Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla marek z sektora publicznego oraz prywatnego, m.in. takich jak: Ailis Breast Cancer Prediction Technology, Grape Up, Tarasola, Noyen, Santander Consumer Bank, Kupiec, LOT, Oknoplast, , Diageo, North Fish, Colfarm, Hasco-Lek, Mazda Motor Logistics Europe, Honda Polska, FFiL Śnieżka, Knorr, Neinver (Factory Outlet), BP, Heroes, CEDC, Diageo, Pamapol, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Nauki, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Urząd Miasta Gorzów Wielkopolski.