Szukasz studiów? Wybierz obszar tematyczny
Szukasz studiów?
Dla kogo?
- Dla menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu.
Kontakt
- tel: 71 750 72 79, 71 750 72 77
- e-mail: [email protected]
- Koordynator kierunku: Beata Żak
Personal branding:
budowanie marki osobistej
- Rekrutacja zakończona.
Zajęcia będą prowadzone online lub w formie hybrydowej (online lub offline).
O studiach
Kierownikami kierunku są Renata Makuszak-Krzyżaniak i dr Jerzy Widerski.
Determinantą utworzenia studiów podyplomowych Personal branding: budowanie marki osobistej jest przekonanie, iż skuteczność w każdym obszarze naszego życia zależy w znacznej mierze od świadomego i profesjonalnego zarządzania marką. Jest to istotne przede wszystkim w działalności osób publicznych, liderów i menedżerów, ale także ludzi prowadzących aktywność zawodową lub społeczną, w której relacje interpersonalne stanowią istotny aspekt. Pozytywny osobisty wizerunek jest zatem wartością, która przekłada się na sukcesy indywidualne, ale również efekty działalności szeroko rozumianej organizacji.
Adresaci
Proponowany kierunek studiów podyplomowych skierowany jest do:
- osób reprezentatywnych w firmie, które poprzez swój wizerunek chcą podkreślić kompetencje zawodowe,
- członków zarządów, rad nadzorczych, właścicieli firm i specjalistów, którym zależy na zbudowaniu mocnego i odpowiednio wpływającego na percepcję otoczenia, profesjonalnego autorytetu,
- osób planujących założyć własną działalność w obszarach, w których silna marka osobista przekłada się na wymierne korzyści finansowe,
- freelancerów wykonujących wolny zawód, którzy w swojej pracy bazują na byciu autorytetem w swojej dziedzinie,
- potencjalnych i obecnych influencerów, którzy chcą pełnić funkcję liderów opinii publicznej, a swoją działalność zawodową i społeczną prowadzą ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych,
- osób zawodowo zajmujących się polityką lub wykonujących funkcje publiczne
CEL
Celem studiów jest przekazanie aktualnej i kompleksowej wiedzy oraz zdobycie praktycznych umiejętności. Absolwent będzie potrafił zbudować silną i rozpoznawalną markę osobistą, wprowadzić ją na rynek oraz ugruntować w świadomości docelowych odbiorców.
Dlaczego warto
Absolwenci tego kierunku będą mogli efektywnie pełnić funkcje publiczne oraz stać się liderami i skutecznymi przywódcami. Nabyte w ramach studiów kompetencje pozwolą również uzyskać przewagę konkurencyjną w relacjach publicznych, biznesowych i interpersonalnych. Natomiast pozyskana wiedza ułatwi wybór odpowiednich instrumentów służących budowaniu marki, ale również umożliwi diagnozę słabych i mocnych stron partnerów i przeciwników.
Warunki zaliczenia
Podstawą uzyskania oceny końcowej za cały tok studiów będzie prezentacja projektu (strategii dla marki osobistej) podczas egzaminu dyplomowego. Warunkiem dopuszczenia słuchaczy do obron jest min. 70% frekwencji na zajęciach.
Czas trwania
Dwa semestry
Dokument ukończenia studiów
Absolwenci otrzymują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Uniwersytecie SWPS.
Program
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.
W razie potrzeby jesteśmy gotowi do prowadzenia zajęć w trybie online.
Program studiów został zbudowany z czterech bloków (202 godziny), tak, aby absolwenci studiów byli wszechstronnie przygotowani do budowania własnej marki.
PIERWSZY Z NICH składa się z przedmiotów stanowiących podstawę teoretyczną, poszerzających kompetencje menedżerskie oraz takich, dzięki którym słuchacze będą mogli poznać i zrozumieć różnorodne uwarunkowania determinujące tworzenie marki. Moduł ten obejmuje zatem następujące przedmioty:
- Współczesny lider i przywódca,
- Zarządzanie marką,
- Warsztat kompetencji menedżerskich,
- Prawne aspekty budowania marki osobiste,
- Marketing polityczny,
- Strategia budowania marki osobistej.
DRUGI BLOK PRZEDMIOTÓW składa się przede wszystkim z zajęć z zakresu komunikacji społecznej, które uświadamiają słuchaczowi wagę szeroko rozumianych kompetencji komunikacyjnych (społecznych i interpersonalnych, werbalnych i niewerbalnych). Kształcenie obejmuje:
- Psychologię wpływu społecznego,
- Skuteczną komunikacja językową,
- Sztukę perswazji,
- Komunikację wizualną,
- Mediacje i negocjacje.
TRZECI MODUŁ PRZEDMIOTÓW tworzą zajęcia konwersatoryjne, ćwiczeniowe i warsztatowe obejmujące instrumentarium, dzięki któremu słuchacze będą mogli nabyć szereg umiejętności z zakresu komunikacji wizerunkowej, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji publicznej i medialnej. W skład tego bloku wchodzą poniższe zajęcia:
- Techniki budowania wizerunku osoby publicznej,
- Wystąpienia publiczne,
- Autoprezentacja,
- Współpraca z mediami,
- Tworzenie identyfikacji wizualnej marki (warsztaty w pracowni komputerowej),
- Wystąpienia przed kamerą,
- Warsztaty wizażu i stylizacji.
CZWARTY BLOK ZAJĘĆ jest odpowiedzią na współczesne wyzwania wynikające z wszechobecności i dominacji komunikacji internetowej. Podczas zajęć z niżej wymienionych przedmiotów słuchacze będą mogli nabyć bardzo specjalistyczne umiejętności w zakresie wykorzystywania poszczególnych mediów społecznościowych oraz stosowania dostępnych narzędzi. Moduł ten obejmuje:
- Storytelling,
- Budowanie marki na Instagramie,
- Budowanie profesjonalnego profilu na Linkedin i Twitterze,
- Wideo marketing — jak zaistnieć na Youtube?
- Pomiary efektywności działań wizerunkowych w Internecie.
Kadra
Rekrutacja
Zasady przyjęcia na studia
Kolejność zgłoszeń.
REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE
Rekrutacja na studia podyplomowe wymaga wypełnienia internetowego formularza zgłoszeniowego. Uprzejmie informujemy, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego drogą internetową nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek studiów podyplomowych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń zastrzega możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.
Dokumenty do pobrania.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do nie uruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.
Opłaty
Pożyczki na kształcenie-nieoprocentowana pomoc zwrotna
Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe. Szczegółowe informacje: www.inwestujwrozwoj.pl
Baza Usług Rozwojowych (BUR)
Nawet do 80% dofinansowania na studia podyplomowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców!
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny uzyskał aprobatę PARP i wpis do Bazy Usług Rozwojowych jako podmiot świadczący usługi rozwojowe. Informacje o instytucjach dofinansowujących studia w danym województwie znajdziecie Państwo pod linkiem: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ w zakładce: Dofinansowanie
Aktywizacja dolnośląskiego rynku pracy – III EDYCJA
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. prowadzi kolejną edycję projektu „Aktywizacja Dolnośląskiego Rynku Pracy – III EDYCJA”.
Ze wsparcia mogą skorzystać:
- pracodawcy przedsiębiorstw przechodzących procesy restrukturyzacyjne oraz ich pracownicy w zakresie programów outplacementowych, przewidziani do zwolnienia lub zagrożeni zwolnieniem w zakresie programów outplacementowych,
- osoby zwolnione z pracy z przyczyn niedotyczących Pracownika.
- osoby odchodzące z rolnictwa zamierzające podjąć zatrudnienie poza rolnictwem.
Okres realizacji projektu: kwiecień 2021 - czerwiec 2023. Możliwość sfinansowania kosztu studiów podyplomowych w wysokości do 7 tys. zł. Studia podyplomowe mogą trwać́ maksymalnie do 30 czerwca 2023 r. Więcej szczegółów na stronie Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o.: https://dawg.pl/projekty/aktywizacja-dolnoslaskiego-rynku-pracy-edycja-iii/
rok akademicki 2022-2023 | |
---|---|
10 rat | 780 zł |
2 raty | 3 650 zł |
1 rata | 6 900 zł |
Opłata rekrutacyjna | 300 zł |
Dla absolwentów SWPS i Uniwersytetu SWPS oraz studentów Uniwersytetu SWPS posiadających wyższe wykształcenie oferujemy dodatkową zniżkę w wysokości 300 zł:
- 300 zł zniżki w opłacie rekrutacyjnej (opłata bez zniżki wynosi 300 zł – absolwent płaci 0 zł).
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.
Koordynator kierunku
Spotkania online dla kandydatów na studia