
Srebrny spinacz 2018 ZA WSPÓŁPRACĘ PRZY KANALE ZROZUM
Ponad 215 tysięcy subskrybentów, prawie 11 milionów wyświetleń materiałów kierowanych do młodzieży gimnazjalnej i licealnej, dziesiątki komentarzy pod każdym wideo – te liczby mówią same za siebie, a to dopiero liczby! Wartość wiedzy psychologicznej i merytorycznej, która dzięki kanałowi zRozum trafiła do młodych ludzi – nieoceniona. Srebrny Spinacz za kanał zRozum, który powstał ze współpracy Grupy Abstra i Uniwersytetu SWPS na YouTube, w kategorii Content Marketing – Branded Content.

Złoty spinacz 2017 DLA KANAŁU YOUTUBE
Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS na YouTube oferuje merytoryczny content z zakresu psychologii, motywacji i rozwoju osobistego. Jest najpopularniejszym i najlepiej ocenianym przez widzów kanałem uniwersyteckim w Polsce. Złoty Spinacz za kanał Uniwersytetu SWPS na YouTube w kategorii Content Marketing – Branded Content całkowicie zasłużenie trafił do naszych rąk.

Złoty spinacz w kategorii PR korporacyjny
Uniwersytet SWPS jest zwycięzcą w X. edycji konkursu „Złote Spinacze” na najlepsze kampanie PR w kategorii „PR korporacyjny”. Nagroda została przyznana za projekt wirtualnego biura prasowego - Centrum Prasowe.
Projekt Uniwersytetu w finale konkurował projektami media relations międzynarodowych korporacji. O nagrodę główną walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach (w pierwszym etapie konkursu odpadło 156 wniosków).
Centrum Prasowe Uniwersytetu SWPS to pierwsze w Polsce i najbardziej efektywne akademickie biuro prasowe, które oferuje dostęp do najlepszych ekspertów dziedziny humanistyki, interesujących komentarzy eksperckich, materiałów wizualnych oraz najnowszych informacji na temat Uczelni.
Konkurs „Złote Spinacze” organizuje Związek Firm Public Relations. Jego celem jest zwiększenie profesjonalizmu, podnoszenie standardów w branży public relations oraz promowanie najlepszych i najbardziej kreatywnych projektów PR zrealizowanych w Polsce.

I Nagroda w kategorii „Promocja Nauki” P.R.O.M.
Uniwersytet SWPS zwyciężył w I edycji konkursu „proMYK” na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę oraz uczelnię za utworzenie Centrum Prasowego.
Nagroda „proMYK” przyznawana jest co roku za nieprzeciętne osiągnięcia w obszarze komunikacji, działań promocyjnych i marketingowych w sektorze polskiego szkolnictwa wyższego. Ma ona uhonorować i docenić wartość osiągnięć marketingowców i rzeczników prasowych oraz zachęcić do sięgania w swojej pracy po oryginalne rozwiązania. Organizatorem konkursy „proMYK” jest Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”.