Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Profil naukowy

Socjolog, zajmuje się badaniami etnograficznymi oraz kulturową analizą życia gospodarczego. Naukowo interesuje się algorytmami i interfejsami, a także socjologią mediów i technologią komunikowania m.in. tym, w jaki sposób media mobilne zmieniają tożsamość i życie codzienne użytkowników. Prowadzi badania nad społecznymi i kulturowymi wymiarami pieniędzy.

Doktorant na Wydziale Antropologii The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie pracował ze studentami Parsons School of Design oraz zespołem Graduate Institute for Design, Ethnography & Social Thought. Asystent w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN, gdzie współprowadził projekt badawczy „Praktyki posługiwania się pieniędzmi w bliskich relacjach w młodych gospodarstwach domowych".

Stypendysta Fulbrighta, Wenner-Gren Foundation oraz Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej. Pracował jako doradca strategiczny i badacz jakościowy w Millward Brown. Współorganizator panelu „Rethinking the Household for the Age of Finance" na spotkaniu American Anthropological Association.

Autor książki „Życie codzienne z telewizorem” (2006), współautor publikacji „Gabinet luster. O kształtowaniu samowiedzy Polaków w dyskursie publicznym” (2013) oraz „Youth and Media: New Media and Cultural Participation” (2013). Publikował w „Gazecie Wyborczej”, „Polityce” i „Tygodniku Powszechnym" oraz czasopiśmie „Cultural Studies”.

Pracuje nad monografią „Productive Lives of Mortgages: The Culture and Currency of Credit in Poland", prowadząc wieloletnie badania etnograficzne wśród kredytobiorców, ich rodzin, doradców kredytowych, bankowców, prawników, ekonomistów i dziennikarzy.

W School of Form prowadzi seminarium humanistyczne.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Socjologia

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni