hr award color

logo uswps nazwa 3

Studia

Badania marki Warszawa pokazały, że to Chopin oraz Stadion Narodowy, a nie Pałac Kultury czy Syrenka są żywymi emocjonalnie elementami tożsamości stolicy.

dr hab. Alicja Grochowska, prof. Uniwersytetu SWPS, psycholog biznesu

Warszawa, Wydział Psychologii

Biznes

  • ścieżka na studiach psychologicznych
  • studia I stopnia, jednolite magisterskie
  • tryb stacjonarny i niestacjonarny

Opis ścieżki

Psychologia biznesu koncentruje się na rozumieniu kluczowych mechanizmów ludzkich zachowań w obszarze szeroko rozumianego biznesu. Na ścieżce Biznes studenci poznają psychologiczne metody zarządzania zasobami ludzkimi, doboru pracowników i kształtowania ich ścieżek kariery. Zdobywają umiejętności z zakresu psychologii marketingu, reklamy i public relations. Dowiadują się, jak skonstruować skuteczną kampanię marketingową, jak stworzyć markę i wykorzystać jej potencjał. Zgłębiają wiedzę na temat rynku gospodarczego i politycznego, komunikacji w biznesie, sztuki prowadzenia negocjacji i mediacji.

Studia adresowane są do osób, które interesują się ścisłym powiązaniem wiedzy psychologicznej z branżą biznesową, m.in. do przyszłych menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działu marketingu, analityków finansowych czy inwestorów.

Perspektywy zawodowe

Absolwenci znajdują zatrudnienie m.in w:

  • agencjach reklamowych i PR (np. Cityboard Media),
  • bankowości (np. BPH, Millenium, Deutsche Bank),
  • biurach promocji miast,
  • centrach badania rynku,
  • mediach,
  • firmach farmaceutycznych (np. Novartis, Medtronic),
  • instytucjach naukowo-dydaktycznych,
  • kancelariach adwokackich obsługujących firmy gospodarcze, które działają na rynku konkurencyjnym.

Atuty ścieżki

Projekty badawcze dla firm i instytucji

Studenci ściśle współpracują z firmami i instytucjami, m.in. z Cityboard Media, MWS Maspex (Tymbark, Lubella, Tiger), VOX, Everbe. Dzięki temu już na studiach zdobywają cenne doświadczenia zawodowe w zakresie analizy rynku oraz tworzenia i oceniania komunikatów perswazyjnych i reklam.

Współpraca ze specjalistami z USA

Studenci współpracują ze studentami i profesorami ze Stanów Zjednoczonych. Prowadzą wspólne badania z zakresu marketingu politycznego i przygotowują referaty, które wygłaszają na międzynarodowych sympozjach z dziedziny zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy.

Kompleksowa wiedza z przedsiębiorczości

Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z przedsiębiorczości – od koncepcji przyszłego biznesu, po umiejętności związane z promocją marki. Potrafią wykorzystać ideę start-upów i pozyskać na nią środki. Umieją określić aktualne trendy na rynku usług i stworzyć odpowiednią przestrzeń dla rozwoju firmy.

Kadra

Psychologia w Warszawie

Więcej informacji o psychologii na Uniwersytecie SWPS, poziomach studiów i uprawnieniach zawodowych oraz możliwościach finansowania, a także dostępnych ścieżkach i specjalnościach znajdziesz tutaj:

 

Rekrutacja krok po kroku

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy.
  2. Skompletuj następujące dokumenty:
    • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał/odpis do wglądu)
    • 1 podpisane zdjęcie (zgodne z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
    • kserokopię dowodu osobistego (oryginał do wglądu)
    • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej
    Dodatkowo kandydaci na studia II stopnia oraz studia dla magistrów i licencjatów powinni przedłożyć:
    • kserokopię dyplomu oraz suplementu do dyplomu studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał/odpis do wglądu)
    • w przypadku braku suplementu – kserokopię indeksu ze studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał do wglądu)
  3. Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji.
    Jeżeli wysyłasz dokumenty pocztą lub składa je za ciebie ktoś inny, wydrukuj dodatkowo z formularza rekrutacyjnego:
    • ankietę osobową
    • umowę o warunkach odpłatności za studia (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
    • załączniki do umowy (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
  4. Odbierz informację o przyjęciu na studia.
    Informacja o przyjęciu na studia pojawi się na twoim koncie rekrutacyjnym. Otrzymasz ją także pocztą na wskazany przez siebie adres korespondencyjny.

Wyślij swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących wybranych studiów.

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.

Czesne za rok studiów 2017-18
I stopnia, II stopnia, jednolite magisterskie
studia stacjonarne i niestacjonarne
10 rat 945 zł
2 raty 4680 zł
1 rata 9000 zł
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS
studia stacjonarne
10 rat 935 zł
2 raty 4480 zł
1 rata 8830 zł
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS
studia niestacjonarne
10 rat 830 zł
2 raty 3980 zł
1 rata 7840 zł

Biuro Rekrutacji w Warszawie

  • 22 517 96 11, 22 517 96 35
  • rekrutacja@swps.edu.pl
  • ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
  • Czas pracy:
    pod poniedziałeku do piątku: 9.00-17.00
    W dniach 23-24 listopada Biuro rekrutacji jest nieczynne!

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 300 PLN należy uiścić na konto uczelni.

91 1750 1312 1330 0000 0005 3028
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Przy wpłacie należy podać IMIĘ, NAZWISKO i KIERUNEK STUDIÓW.

Absolwenci studiów wyższych Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

  • jest bezzwrotna w przypadku decyzji o zakwalifikowaniu kandydata na studia, a następnie jego rezygnacji z podjęcia studiów,
  • jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów oraz w przypadku rezygnacji kandydata z ubiegania się o przyjęcie na studia przed rozpatrzeniem jego kandydatury przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną,
  • jest zwracana z potrąceniem kosztów administracyjnych w wysokości 100 zł w przypadku wydania przez komisję rekrutacyjną decyzji o nieprzyjęciu kandydata na studia.