Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Dorota Banaszak

 

Dorota Banaszak

 

Profil zawodowy

Ekspert zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience) i strategii marketingowych budowanych na klientocentrycznej kulturze organizacyjnej. Zawsze stawia człowieka w centrum, dlatego tworzone strategie nastawione są zapewnienie pozytywnych doświadczeń zarówno pracownikom jak i klientom. Wiedzę i doświadczenie zdobywała tworząc i realizując ogólnoeuropejskie kampanie reklamowe dla międzynarodowych marek w agencjach JWT i Young&Rubicam oraz wdrażając strategie customer experience i kulturę klientocentryczną zarówno w instytucjach państwowych jak Muzeum Łazienki Królewskie jak i w dużych firmach o globalnym zasięgu jak polska spółka IT, Billennium.
W pracy łączy wiedzę z obszaru marketingu z nowoczesnymi metodami badawczymi oraz narzędziami warsztatowymi z obszaru service design, design thinking i przede wszystkim customer experience.
Absolwentka studiów International MBA w Barcelonie na EADA Business School oraz HR Business Partner Akademii Leona Koźmińskiego.
Obecnie usprawnia doświadczenia klienta w IKEA Retail Polska jako Country Easy Buying Experience Manager.