Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Joanna Bociąg

 

Joanna Bociąg

 

Profil zawodowy

Trenerka biznesu, konsultant, projekt manager i wykładowca. Prowadzi różnorodne działania doradcze w zakresie kompleksowego projektowania doświadczeń zakupowych klienta w punkcie sprzedaży. Obecnie jest związana z branżą UX (posiada międzynarodowy certyfikat UX-PM), koncentrując się na potrzebach i oczekiwaniach klienta omnichannel. Pracowała dla wielu znanych marek, takich jak: Kolporter, Cosmedica, Giacomo Conti, Nesperta, Apsys, Concordia Ubezpieczenia, Lego czy Tesco.

Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również studia podyplomowe z Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Prognozowania trendów w obszarach mody i designu (Via Moda / Collegium Civitas w Warszawie) oraz Trenera Biznesu (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu).

Jest autorką szeregu publikacji w prasie branżowej i prelegentką na konferencjach poświęconych zagadnieniom visual merchandisingu i customer experience. Jej oszary zainteresowań to: psychologia zachowań konsumenckich, projektowanie customer experience, marketing 360, aktywizacja kreatywności, współpraca zespołowa. Jest zwolenniczką myślenia „out of box”, metod Design Thinking i współpracy z ludźmi opartej na ich silnych stronach.