Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Piotr Gaczek

dr

Piotr Gaczek

 

Profil zawodowy

Absolwent ekonomii i zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Obecnie pracuje tam w Katedrze Strategii Marketingowych. Jest autorem kilkunastu publikacji w języku polskim i angielskim z obszaru ekonomii behawioralnej i eksperymentalnej. W swojej pracy naukowej podejmuje problematykę wpływu czynników afektywnych i metapoznawczych na proces kształtowania preferencji kupujących. W działalności komercyjnej zajmuje się badaniami rynku i kształtowaniem doświadczeń konsumentów. Pasjonat psychologii społecznej i empiryzmu, po pracy – miłośnik kinematografii i fantastyki naukowej.

Wybrane publikacje:

  • Gaczek, P., 2018, „The impact of emotions on weighting hedonic and utilitarian product attributes”, „Handel Wewnętrzny”, 4 (375) tom 2, s. 272-282.
  • Gaczek, P., Leszczynski, G., Zielinski, M., 2018, „Do sales people trust new customers because of who they are?”, IMP Journal, Vol. 12 Issue: 3, pp.498-518
  • Gaczek, P., 2016, „Emocje czy rozum? Co kształtuje decyzje zakupowe nabywców” w: K. Pająk (red.), „Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki”, CeDeWu, s. 251-264.
  • Gaczek, P., 2015, „Rola emocji w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych nabywców. W świetle przeglądu literatury”, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego (AE) we Wrocławiu, 414, s. 259-269.

Wybrane referaty wygłoszone na konferencjach:

  • Złożoność ceny oferty promocyjnej a postrzegana atrakcyjność produktu: efekt płynności przetwarzania i posiadania, Gospodarka. Technologia. Społeczeństwo. IX Środowiskowa Konferencja Doktorantów, Poznań 2017
  • The role of consumer affective state in product attribute evaluation, The Third International Conference for PhD Students and Young Researchers in Economics, Management and Finance, Poznań 2017
  • Managers Emotional Intelligence and Its Impact on Trust Building – The Affective Perspective, 32nd Annual IMP Conference, Poznań 2016