Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Anna Talarczyk

 

Anna Talarczyk

 

Profil zawodowy

Menedżer z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług finansowych. Lider wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów (CEM). Specjalizuje się w projektowaniu unikalnych doświadczeń klientów z firmą i budowaniu zaangażowania pracowników. Posiada bogate doświadczenie w obszarze formułowania i realizacji strategii repozycjonowania marki i zmiany kultury organizacyjnej, w tym uproszczenia komunikacji korporacyjnej. Autorka programów dotyczących optymalizacji komunikacji wewnętrznej, operacyjnej oraz marketingowej. Jako niezależny konsultant współpracuje z organizacjami, które chcą zbudować kulturę klientocentryczną. Prelegentka na konferencjach dotyczących zarządzania doświadczeniami klientów w zakresie prostej komunikacji (Customer Congress, Digital Customer Care, Kongres Badaczy, I CAN Institute).

Absolwentka Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wydziału Neofilologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Ukończyła również Projektowanie usług w School of Form oraz Coaching profesjonalny w Akademii Leona Koźmińskiego.