Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Michał Matukin

 

Michał Matukin

 

Profil zawodowy

Dyrektor Naukowy i Lider Działu Badań i Rozwoju w firmie NEUROHM, odpowiedzialny, za jakość oraz zachowanie rygoru naukowego. Psycholog społeczny od ponad 10 lat zajmujący się badaniami marketingowymi wykorzystującymi pomiary psychofizjologiczne i behawioralne. Współpracuje zarówno z ośrodkami akademickimi, instytutami badawczymi jak i firmami komercyjnymi na całym świecie. Ekspert w dziedzinie miar ciągłych dla emocji i uwagi.
Przez 4 lata był głównym przedstawicielem na Polskę (Local Chair) stowarzyszenia Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), był także członkiem European Advertising Academy (EAA) i European Social Cognition Network (ESCON2). Mówca i uczestnik wielu prestiżowych konferencji, zajmujących się szeroko rozumianym badaniem zachowań konsumenckich, zarówno na gruncie naukowym jak i komercyjnym
Prowadził międzynarodowe projekty badawcze w ponad 40 krajach na świecie.
Wybrane wystąpienia i publikacje:
• Insight Innovation Exchange Europe, 2017 – Amsterdam, Netherlands: „ Certainty vs Hesitation. Sharpen the findings of traditional surveys”
• NMSBA Neuromarketing World Forum, 2013, Sao Paulo, Brazylia: „ Attention and interest as conversion predictors? Better understanding consumer behavior thanks to EEG and Eye-tracking integration.”
• ARF Re:Think, 2013, New York, USA: „Neurophysiological differences in reactions to the China image TV ad: A neuro case study from US, Japan & China.”
• IABC, 2013, Warszawa, Polska: „Neuromarketing - jak nowoczesne technologie badawcze pomagają poprawiać efektywność komunikacji?.”
• City Business Forum, 2013, Warszawa, Polska: „Neuromarketing w praktyce. Podejmowanie właściwych decyzji.”
• Ohme, R., Michał M. (2012). Mózg na zakupach - jak współczesna nauka pomaga praktykom. ALMANACH, s.12-15
• Renmin University of China, 2011, Pekin, Chiny: „Communication and Cognitive Science International Workshop.”
• Matukin, M., Ohme, R. (2011). Badajmy przebieg reakcji emocjonalnej w czasie (Let’s test the temporal dynamic of the emotional reaction). [In:] D. Doliński, W. Błaszczak (Eds), Dynamika emocji: Teoria i praktyka (Dynamics of Emotions: Science and Practice). Warsaw: Wydawnictwo Naukowe PWN.