Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Agnieszka Juszkis

 

Agnieszka Juszkis

 

Profil zawodowy

Absolwentka Wydziału Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 8 lat z sukcesem buduje pozycjonowanie i rozpoznawalność największych obiektów handlowych w regionie. Od 3 lat – jako dyrektor marketingu - odpowiada za tworzenie strategii i prowadzenie działań komunikacyjnych Posnanii, flagowego centrum w portfolio Apsys i jednego z największych obiektów handlowych w Polsce. Realizowane przez nią projekty przynoszą Posnanii najważniejsze branżowe nagrody i wyróżnienia w dziedzinie marketingu centrów handlowych – złote i srebrne statuetki ICSC Solal Marketing Awards 2017 oraz 2018, wyróżnienie ICSC VIVA Best-of-the-Best Awards dla najlepszego projektu marketingowego w branży retail na świecie oraz nagrody i wyróżnienia PRCH Retail Awards.

Pracę w branży retail poprzedziło wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Była dyrektorem działu strategii w agencji TEQUILA Polska, gdzie planowała i wdrażała działania marketingowe dla takich klientów, jak: NIVEA, Kompania Piwowarska, Unilever, Maspex Wadowice czy Wrigley Poland. Brała udział w wielu projektach nagrodzonych w konkursach branżowych Golden Arrow oraz Kreatura. Wcześniej realizowała projekty strategiczne i reklamowe m.in. dla Warty i Banku BPH.