Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Dorota Osiecka

 

Dorota Osiecka

 

Profil zawodowy

Ma ponad 14 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym i zarządzaniu zmianą. Swoją przygodę z doradzaniem klientom w zakresie tworzenia optymalnych środowisk pracy, rozpoczęła jako Senior Strategy Consultant w DEGW Ltd w Londynie. Od 2012 roku zajmuje się wdrażaniem rozwiązań z zakresu Workplace Strategy na polskim rynku. Łączy obszerną wiedzę na temat relacji człowieka ze środowiskiem zbudowanym, z szerokim spektrum narzędzi, umożliwiających badanie i analizę potrzeb organizacji oraz praktycznym doświadczeniem zdobytym w trakcie realizacji strategicznych inicjatyw transformacyjnych dla międzynarodowych organizacji, jak również mniejszych klientów w Polsce i na świecie klientów z sektorów takich jak IT, SSC, farmaceutyczny, finansowy, prawny i inne.
Autorka i współautorka licznych publikacji z zakresu strategii środowisk pracy i budowania doświadczenia pracowników.
Wykładowca na podyplomowych studiach Employer Branding (AGH, Kraków).
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.