Profil zawodowy
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających, jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Przez kilka lat prowadził także własną agencję obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych. Ponadto napisał „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie, którą też samodzielnie wydał z ramienia marki Writers On The Storm.
Regularnie występuje na konferencjach i wideospotkaniach oraz wypowiada się na łamach magazynów branżowych, takich jak na przykład „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż”, czy „Personel Plus”. Pełni również funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.