Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Radosław Michalski

dr

Radosław Michalski

 

Profil zawodowy

W ramach obowiązków koordynuje miejskie polityki współpracy z mediami, zagranicą, uczelniami wyższymi i biznesem. Przewodniczy Radzie Nadzorczej Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.
Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego i Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu, doktor z zakresu nauk politycznych i społecznych Europejskiego Instytutu Uniwersyteckiego we Florencji, koordynator samorządowych kampanii wyborczych do w roku 2014 i 2018.
Prowadzi szkolenia oraz zajmuje się doradztwem z zakresu: kompleksowego opracowywania strategii działań promocyjnych jednostek samorządu terytorialnego, kampanii politycznych, kreowania wizerunku i marki.