Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Szukasz studiów? Wybierz tematykę:

Szukasz studiów?

Algorytmy i ludzie. Jak Facebook wpływa na nasze decyzje

float_intro: images-old/facebook.jpg

Prawie dwa miliardy ludzi korzysta z Facebooka; dla blisko miliarda to źródło informacji o świecie. Kim jest redaktor tej największej gazety? Czym się kieruje podejmując decyzje? Czy i jaką ponosi za nie odpowiedzialność? Fascynująca opowieść o świecie algorytmów, które coraz częściej decydują o tym, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w wolnym czasie? Co robimy w pracy i czy w ogóle dostaniemy tę pracę? Na kogo głosujemy w wyborach i czy w ogóle trafimy do lokalu wyborczego? Grzegorz Piechota z Harvardzkiej Szkoły Biznesu, autor oryginalnych badań algorytmów Facebooka, zdradzi nie tylko jego tajemnice, ale też podzieli się wnioskami, jak wytresować algorytmy, by lepiej nam służyły i sprawić, by nasze posty rozprzestrzeniały się jak wirusy. Zapraszamy 17 marca do sopockiej siedziby Uniwersytetu SWPS.

spotkanie

marzec17 2017

Sopot

258 piechota

Grzegorz Piechota (Research Associate, Harvard Business School)

Pracownik naukowy Harvardzkiej Szkoły Biznesu (HBS) w Bostonie w USA, bada źródła gwałtownych zmian na rynkach, m.in. w handlu, mediach, transporcie. W latach 2015-2016 jako stypendysta fundacji Niemana na Uniwersytecie Harvarda badał wpływ sieci społecznościowych na modele biznesowe i strategie mediów oraz przyszłość pracy w sektorze kreatywnym. 

Piechota jest dziennikarzem i menedżerem z 20-letnim doświadczeniem. Zanim rozpoczął karierę naukową, pracował m.in. w "Gazecie Wyborczej" jako reporter, redaktor, szef akcji społecznych i szef newsroomu. Był wiceprezesem Fundacji Agory. Jest członkiem rady dyrektorów Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych (INMA) w Dallas i byłym przewodniczącym stowarzyszenia w Europie. Z wykształcenia jest prawnikiem. Żonaty, ma dwoje dzieci. Mieszka w Warszawie i w Cambridge, w stanie Massachussetts.

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/grzegorzpiechota
Twitter: @g_piechota

Zdjęcie: Andrea Bruce / Noor Agency


KN cyberpsychologii   Organizator: Koło Naukowe Cyberpsychologii

 

Termin i miejsce 

17 marca 2017 r., godz. 17.00, aula 015
Uniwersytet SWPS, WYdział Zamiejscowy w Sopocie
ul. Polna 16/20

Zgłoszenia

Zainteresowanych spotkaniem prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: [email protected] z dopiskiem w temacie "prelekcja Piechota".