Kluczowym etapem w procesie projektowym jest połączenie strategii biznesowej z projektowaniem UX. Dlaczego jest to tak ważne? Czy UX jest niezbędny do osiągnięcia sukcesu biznesowego? Jak znaleźć wspólny punkt między biznesem a User Experience? Jak projektować usługi? Czym jest Business Model Canvas i jak go używać w ustalaniu strategii UX? W jaki sposób ustalać Value Proposition? Czy są sposoby na dobrze zaprojektowaną ścieżkę konsumenta? O tym wszystkim Natalia Bienias (by Zebza) będzie rozmawiać z Tomaszem Skórskim – Digital Products and Architecture Managerem w firmie Inter Cars S.A., doświadczonym twórcą produktów cyfrowych.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

27 października 2020 r.
18.00
online

Gość

258 Tomasz SkórskiTomasz
Skórski

Digital Products and Architecture Manager w firmie Inter Cars S.A. Menedżer i doświadczony twórca produktów cyfrowych specjalizujący się w projektach z obszaru e-commerce. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autor pierwszego i najstarszego polskiego podcastu Nie Tylko Design, poświęconego projektowaniu i cyfrowym produktom, twórca serwisu Praca UX, członek ACM i Design Research Society. Współtwórca raportu branży UX od 2012 r., aktywny uczestnik społeczności User Experience i Product Manager w Polsce. W nielicznych wolnych chwilach biega i nurkuje.

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia