BLOGOSFERA

  • Koronawirus: projektowanie a kryzys, kryzys a projektowanie – Zuzanna Skalska i Agata Bisping

    Pandemia koronawirusa zmieniła nasze życie. Dla wielu z nas praca w domu nie jest niczym nowym, nie możemy się jednak spotykać z klientami czy bezpośrednio dyskutować o naszych projektach z ich odbiorcami.

  • Nowe rzemiosło – Itemprojekt: Ewa Dulcet i Martyna Świerczyńska

    Polscy projektanci, również ci początkujący, coraz częściej tworzą przedmioty tradycyjnymi metodami rzemieślniczymi. W dobie nachalnego konsumpcjonizmu i półek z niczym nieróżniącymi się od siebie produktami konsument zaczyna zwracać uwagę na przedmioty unikatowe.

  • Nowe zasoby – jak odpady stają się surowcami przyszłości

    Już dzisiaj nasze potrzeby żywnościowe i energetyczne przewyższają o ponad 70 proc. możliwości Ziemi.

  • O co chodzi w UX design?

    Kupujesz długo wyczekiwany produkt. Wraz z nim obietnicę bezproblemowego i przyjemnego użytkowania.

  • Od grafika do UX designera

    Jak wykorzystać umiejętności graficzne w projektowaniu UX? Czy da się pracować jako UX designer, nie znając podstaw projektowania graficznego? Czy sukces zawodowy UX designera nieposiadającego umiejętności w tym zakresie jest możliwy? Czy projektowania graficznego można się nauczyć? O tym wszystkim będą rozmawiać: Natalia Bienias (by Zebza) – wykładowca na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS, oraz Łukasz Tyrała – ekspert zajmujący się projektowaniem. https://podcasts.

  • Od procesu tworzenia do powstania dzieła – projektowanie ceramiki

    Podczas rozmowy z Arkadiuszem Szwedem, kierownikiem Pracowni Ceramiki na School of Form Uniwersytetu SWPS, poruszamy takie tematy, jak wychowanie przez sztukę czy rola mistrza w życiu twórcy i projektanta. Zastanawiamy się, czym jest eksperyment podczas procesu projektowania oraz jak działa na twórcę i jego kreatywność, co jest pomocne w życiu artysty, a także po co rzucać spalonymi jajkami.

  • Pitching w UX – jak dobrze zaprezentować swój produkt?

    Opowiadać o swojej pracy i projektach można na różne sposoby, sztuką jest jednak zrobić to na tyle atrakcyjnie, by dobrze się „sprzedać”. Czym charakteryzuje się dobry pitching? Co jest ważne w prezentacji produktu bądź usługi UX? Jak zaprezentować klientowi wyniki badań? Na czym się skupić, prezentując swój projekt? Rozmawiają o tym Wojtek Kutyła – trener UX i service design, oraz Natalia Bienias (by Zebza) z Uniwersytetu SWPS.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia