Marka

  • „Just Do It” nie tylko dla sportowców, czyli komunikacja Nike na przestrzeni lat

    Nike można uznać nie tylko za ikonę nowoczesnego sportu, ale także brandingu i komunikacji medialnej. Ten jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych zrewolucjonizował myślenie o marce sportowej i zachęcaniu do aktywności fizycznej.

  • Emocje i empatia w projektowaniu UX

    Empatia pozwala spojrzeć na świat z perspektywy drugiego człowieka. To może być jednak trudne dla projektanta.

  • Rola wartości w strategii komunikacji

    W natłoku bombardujących nas zewsząd informacji coraz trudniej jest pokazać taki wizerunek firmy, który pozostanie w świadomości odbiorców na dłużej. Setki tysięcy komunikatów każdego dnia rozpraszają uwagę, przez co przekaz aspirującej organizacji musi być spójny, wyrazisty, adekwatny.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Strategia w UX. Jak połączyć biznes z projektowaniem UX?”