Zainteresowanie technologią wytwarzania rzeczy ‒ ubrań, butów czy akcesoriów ‒ pozornie odsuwa nas od mody, będącej zjawiskiem społecznym. Jednak moda jest ściśle uzależniona od technologii. Jak technologia wpływa na modę? W jaki sposób moda jest uzależniona od technologii? Czy prawdziwa moda to masowa produkcja z użyciem zaawansowanych technologicznie maszyn czy ta tworzona według zasad tradycyjnego rzemiosła? O tym wszystkim Agata Bisping będzie dyskutować z ekspertem zajmującym się historią mody, Piotrem Szaradowskim ze School of Form.

26 lutego 2020 r.
18.00–19.00
online

Gość

258 Piotr SzaradowskiPiotr
Szaradowski

doktor nauk humanistycznych (historia sztuki). Przez 7 lat prowadził autorskie cykle wykładów na temat historii mody francuskiej w poznańskim Domu Bretanii ze szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Kurator wystaw i współautor scenariuszy wystaw poświęconych modzie XX wieku. Autor książki „Francja elegancja. Z historii haute couture” (2016). Główne punkty jego zainteresowań to problem funkcjonowania ubioru jako dzieła sztuki, sposoby prezentowania ubiorów w muzeach oraz historia haute couture. Opiekuje się kolekcją ubiorów www.muzealnemody.org.

Prowadząca

aga naplochaAgata
Bisping

pomysłodawca i producent konferencji Element Urban Talks. Producent wystaw i wydarzeń kulturalnych poświęconych designowi i architekturze. Współpracuje m.in. z Instytutem Adama Mickiewicza, Mamy Projekt, Fundacją Piękna Polska.

Wydarzenia

06. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux-offline_cover1175.jpg

UX offline: projektowanie doświadczeń w świecie rzeczywistym – M. Żmijska

13. 10. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/wycena-projektow_1175.jpg

Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze? – M. Antczak

15. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/badanie-potrzeb-w-ux1175.jpg

Badanie potrzeb w procesie projektowania UX – Ł. Ogrodniczak (Allegro) i Ł. Tyrała

22. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/27_WWGU.jpg

27. Wystawa Wrocławskiej Grafiki Użytkowej

27. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/strategia_cover.jpg

Strategia w UX. Jak połączyć biznes z projektowaniem UX? – T. Skórski, N. Bienias

Archiwum wydarzeń

21. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux_a_programowanie.jpg

UX a programowanie – co je łączy, a co dzieli? – D. Orzeszek (CodersLab)

16. 09. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/jak_dobrze_zaprojektowac_plakat.jpg

Plakat – jak go dobrze zaprojektować? – W. Bielawska i M. Antczak

15. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/psychologia_UX.jpg

Psychologia jako podstawa dobrego UX – Piotr Marszałkowski i Natalia Bienias (Zebza)

08. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Design-emergency-alice-rawsthorn.jpg

Design Emergency: creativity during pandemic – Alice Rawsthorn

25. 08. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/kariera-ux_foto.jpg

Kariera UX Designera. Jak wygląda praca projektanta doświadczeń? – P. Walencik (Orange Polska)

19. 08. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/identyfikacja_wizualna_wydarzenia.jpg

Identyfikacja wizualna wydarzenia: jak ją zaprojektować? – M. Antczak

13. 08. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/czym-jest-ux_foto.jpg

UX design – czym jest? O procesie i etapach projektowania – Marcin Bober (Google), Natalia…

11. 08. 2020
kwiecien 2020
spotkanie online
Koronawirus
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/branza-kreatywna_foto.jpg

Branża kreatywna online. Wyzwania nowej rzeczywistości – Paulina Kisiel (Gdynia Design Days)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „UX offline: projektowanie doświadczeń w świecie rzeczywistym”