Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy. Potrzebuje ona wyróżnienia się oraz identyfikacji – całej organizacji, danego produktu czy wydarzenia. No właśnie – wydarzenia! Jak może wyglądać proces projektowania identyfikacji dla eventu? Czym się on różni od projektowania dla organizacji? Jakie narzędzia oraz metody można tu wykorzystać? Przyjrzymy się procesowi projektowemu, jaki towarzyszył tworzeniu identyfikacji wizualnej Wrocławskiej Wystawy Grafiki Użytkowej. Jaka była jego idea wiodąca? Jak został zaprojektowany znak? Gdzie jest w tym przypadku ukryty system? O tym wszystkim opowie Mateusz Antczak – projektant współpracujący z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS, zajmujący się m.in. wdrażaniem programów Corporate Identity.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

19 sierpnia 2020 r.
18.00
online

Dobry Design Działa

To już drugi webinar z cyklu Dobry Design Działa. Podczas spotkań Mateusz Antczak opowie o roli projektanta w różnych rodzajach projektów. Poruszymy wiele kwestii związanych z projektowaniem graficznym, np.:

  • Na czym się skupić, projektując logo?
  • Do czego wykorzystać plakat?
  • Dlaczego typografia jest ważna?

Ekspert

258 mateusz antczakMateusz
Antczak

projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

Wydarzenia

06. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux-offline_cover1175.jpg

UX offline: projektowanie doświadczeń w świecie rzeczywistym – M. Żmijska

13. 10. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/wycena-projektow_1175.jpg

Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze? – M. Antczak

15. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/badanie-potrzeb-w-ux1175.jpg

Badanie potrzeb w procesie projektowania UX – Ł. Ogrodniczak (Allegro) i Ł. Tyrała

22. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/27_WWGU.jpg

27. Wystawa Wrocławskiej Grafiki Użytkowej

Archiwum wydarzeń

21. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux_a_programowanie.jpg

UX a programowanie – co je łączy, a co dzieli? – D. Orzeszek (CodersLab)

16. 09. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/jak_dobrze_zaprojektowac_plakat.jpg

Plakat – jak go dobrze zaprojektować? – W. Bielawska i M. Antczak

15. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/psychologia_UX.jpg

Psychologia jako podstawa dobrego UX – Piotr Marszałkowski i Natalia Bienias (Zebza)

08. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Design-emergency-alice-rawsthorn.jpg

Design Emergency: creativity during pandemic – Alice Rawsthorn

25. 08. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/kariera-ux_foto.jpg

Kariera UX Designera. Jak wygląda praca projektanta doświadczeń? – P. Walencik (Orange Polska)

19. 08. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/identyfikacja_wizualna_wydarzenia.jpg

Identyfikacja wizualna wydarzenia: jak ją zaprojektować? – M. Antczak

13. 08. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/czym-jest-ux_foto.jpg

UX design – czym jest? O procesie i etapach projektowania – Marcin Bober (Google), Natalia…

11. 08. 2020
kwiecien 2020
spotkanie online
Koronawirus
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/branza-kreatywna_foto.jpg

Branża kreatywna online. Wyzwania nowej rzeczywistości – Paulina Kisiel (Gdynia Design Days)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „UX offline: projektowanie doświadczeń w świecie rzeczywistym”