Dlaczego poznanie potrzeb jest kluczowe w procesie projektowania? Jaka jest specyfika badań UX? Jakie metody badań najlepiej się sprawdzają i jak się ich nauczyć? Jakie narzędzia pomagają w przeprowadzeniu analizy wyników? Kto najlepiej sprawdzi się w roli badacza i czy będą to humaniści? Czy badania w UX można przeprowadzać zdalnie? Między innymi o tym będą rozmawiać Łukasz Tyrała – ekspert zajmujący się projektowaniem, a także wdrażaniem produktów i usług cyfrowych, oraz Łukasz Ogrodniczak – Research Leader w Allegro.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

15 października 2020 r.
18.00
online

Gość

258 Piotr MarszałkowskiŁukasz
Ogrodniczak

Senior UX Researcher i Research Leader w Allegro. Po godzinach wykłada na Uniwersytecie SWPS i realizuje interdyscyplinarne studia doktoranckie ICT & Psychology. Dzieli się doświadczeniami na różnych konferencjach, m.in. Element Talks czy UX India. Pasja do poznawania nowych rzeczy zaprowadziła go do Indonezji, gdzie przez rok poznawał kulturę tego kraju i uczył się języka indonezyjskiego. Dzięki pracy w dużej organizacji może wykorzystywać różne metody badawcze do rozwijania produktów cyfrowych.

Prowadzący

258 Łukasz TyrałaŁukasz
Tyrała

Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem oraz wdrażaniem produktów i usług cyfrowych. Wykładowca i mentor na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, a także na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie starszy projektant i badacz w Grafana Labs. Wcześniej odpowiadał za zespół UX i projektowanie produktów cyfrowych w Grupie TVN Discovery, pracował jako starszy projektant usług, zarządzał wdrożeniem produktów cyfrowych w Miastologii oraz budował zespół UX w VML Poland. Pracował z wieloma markami i instytucjami w Polsce oraz Europie.

 

Wydarzenia

22. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/27_WWGU.jpg

27. Wystawa Wrocławskiej Grafiki Użytkowej – WYDARZENIE ODWOŁANE

27. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/strategia_cover.jpg

Strategia w UX. Jak połączyć biznes z projektowaniem UX? – T. Skórski, N. Bienias

05. 11. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/polski-design_cover.jpg

Polski design – jak go wypromować na świecie?

12. 11. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/od_grafika_do_ux_designera.jpg

Od grafika do UX designera

17. 11. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/typografia.jpg

Typografia – jak ją wykorzystać w projektowaniu?

Archiwum wydarzeń

15. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/badanie-potrzeb-w-ux1175.jpg

Badanie potrzeb w procesie projektowania UX – Ł. Ogrodniczak (Allegro) i Ł. Tyrała

13. 10. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/wycena-projektow_1175.jpg

Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze? – M. Antczak

06. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux-offline_cover1175.jpg

UX offline: projektowanie doświadczeń w świecie rzeczywistym – M. Żmijska

21. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux_a_programowanie.jpg

UX a programowanie – co je łączy, a co dzieli? – D. Orzeszek (CodersLab)

16. 09. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/jak_dobrze_zaprojektowac_plakat.jpg

Plakat – jak go dobrze zaprojektować? – W. Bielawska i M. Antczak

15. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/psychologia_UX.jpg

Psychologia jako podstawa dobrego UX – Piotr Marszałkowski i Natalia Bienias (Zebza)

08. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Design-emergency-alice-rawsthorn.jpg

Design Emergency: creativity during pandemic – Alice Rawsthorn

25. 08. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/kariera-ux_foto.jpg

Kariera UX Designera. Jak wygląda praca projektanta doświadczeń? – P. Walencik (Orange Polska)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Strategia w UX. Jak połączyć biznes z projektowaniem UX?”