Idealny świat to taki, gdzie produkty rozwiązują ludzkie problemy, usługi mają na celu ułatwiać codzienne życie, przedmioty nie szkodzą środowisku, a nasze pieniądze trafiają tam, gdzie są najbardziej potrzebne. Czy projektowanie komunikacji marki, która ma misję i działa na rzecz społeczeństwa jest trudne? Jak opowiadać o wartości dodanej do produktu czy usługi? Czy komunikacja nastawiona na autentyczny przekaz może zniechęcić odbiorcę? Jak sprostać oczekiwaniom i stworzyć produkt, który jest przyjazny ergonomicznie i poprawny funkcjonalnie? O projektowaniu graficznym komunikacji marek etycznych i odpowiedzialnych społecznie będą rozmawiać Sylwia Bodnar, projektantka komunikacji z Grafiki Uniwersytetu SWPS, oraz Natalia Bienias (by Zebza).

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

28 czerwca 2021 r.
17.00
online

Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.

Gość

Sylwia BodnarSylwia
Bodnar

projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy, jak badać wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką Wizerunkowych Akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy, jak budować angażującą i wyróżniającą się komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni. www.instagram.com/sylwia_bodnar

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTubie poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.

Archiwum wydarzeń

05. 02. 2024
images/ST_Budowanie_unikalnej_marki_czyli_jak_zdobyc_serca_odbiorcow_webinar.jpg

Budowanie unikalnej marki, czyli jak zdobyć serca odbiorców (webinar)

08. 01. 2024
images/SD_Jak_planowac_prace_i_zarzadzac_swoimi_projektami_webinar.jpg

Jak planować pracę i zarządzać swoimi projektami? (webinar)

08. 12. 2023
images/SD_Kreatywnosc_na_zakrecie__zarzadzanie_czasem_i_intuicja_w_projektowaniu_webinar.jpg

Kreatywność na zakręcie – zarządzanie czasem i intuicją w projektowaniu (webinar)

05. 12. 2023
images/SD_Swiateczne_reklamy_czyli_jakie_marki_znajdziemy_pod_choinka_webinar.jpg

Świąteczne reklamy, czyli jakie marki znajdziemy pod choinką? (webinar)

04. 12. 2023
images/SD_Encyklopedia_Tytusa_w_innowacyjnej_formie_-_oczami_projektantow_webinar.jpg

Encyklopedia Tytusa w innowacyjnej formie - oczami projektantów (webinar)

22. 11. 2023
images/SD_Badania_w_projektowaniu_i_wdrazaniu_innowacji__o_czym_pamietac_webinar.jpg

Badania w projektowaniu i wdrażaniu innowacji – o czym pamiętać? (webinar)

20. 11. 2023
images/SD_Etyka_w_projektowaniu__gdzie_sie_konczy_odpowiedzialnosc_projektantow_webinar.jpg

Etyka w projektowaniu – gdzie się kończy odpowiedzialność projektantów? (webinar)

13. 11. 2023
images/SD_Portfolio_projektanta_-_jak_zaciekawic_i_zdobyc_klienta_webinar.jpg

Portfolio projektanta - jak zaciekawić i zdobyć klienta (webinar)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia