sp logo new white

logo uswps nazwa 3

Jak urządzić miejsce pracy, żeby pracownicy czuli satysfakcję z tego, co robią? Jak motywować siebie oraz współpracowników i rozwiązywać konflikty w grupie? Jak wykorzystać content marketing w komunikowaniu i promowaniu usług i produktów? Na te i inne pytania będzie można uzyskać odpowiedź podczas specjalnej Strefy Psyche Extra, skierowanej głównie do absolwentów Uniwersytetu SWPS.

19 maja
10.30 – 15.15
Wrocław

Strefa Psyche Extra dla Absolwenta

Podczas Strefy Psyche Extra na pytania uczestników odpowiadać będą naukowcy, eksperci i praktycy z Uniwersytetu SWPS.

Dowiemy się również czym są programy AAA, AAT i AAE oraz jak wybrać i przygotować psa do pracy w tych programach. Ekspertka w dziedzine zarządzania wyjaśni słuchaczom, jaką moc przekazu ma content marketing. Uczestnicy również zgłębią wiedzę na temat motywowania siebie i współpracowników.

Program 

10.30-12.00Job crafting. Konstruowanie pracy, konstruowania szczęścia - perspektywa interwencji psychologicznej – dr Jarosław Kulbat | aula 125

12.00-12.15 – przerwa

12.15-13.45 – warsztat – Jak stworzyć personę w strategii content marketingowej? – Klaudia Piątek | sala 111 limit miejsc został wyczerpany

12.15-15.15 – warsztat – Metoda motywacji błyskawicznej w rozwiązywaniu konfliktów – Cezary Radomski | sala 108 limit miejsc został wyczerpany

Wykłady

Job crafting. Konstruowanie pracy, konstruowania szczęścia - perspektywa interwencji psychologicznej

Wyniki badań dość jednoznacznie wskazują na systematyczny spadek zaangażowania pracowników. Celem wykładu jest zaprezentowanie koncepcji konstruowania pracy, która stanowi rodzaj interwencji psychologicznej ukierunkowanej na nadanie pracy sensu czy znaczenia, które wpływa na motywację. W konsekwencji zaangażowanie pracownika rośnie, a dla samego pracownika praca stać się może źródłem spełnienia czy radości.

258 jaroslaw kulbat

dr Jarosław Kulbat

Psycholog społeczny. W pracy badawczej koncentruje się na problematyce wpływu społecznego. Analizuje czynniki, które oddziałują na funkcjonowanie psychologiczne i modyfikują to, co myślimy i czujemy, a co często pozostaje niezauważone. Interesuje się także genezą, dynamiką i rozwiązywaniem konfliktów interpersonalnych, zwłaszcza doświadczanych w bliskich związkach. Jest autorem licznych publikacji, uczestnikiem konferencji i recenzentem czasopism naukowych poświęconych tym dziedzinom. Naukę popularyzuje również na autorskim blogu Korporacyjne Piekło. Działalność akademicką łączy z pracą niezależnego trenera i konsultanta – realizuje szkolenia m.in. dla biznesu i administracji publicznej. Na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu prowadzi zajęcia z zakresu metod oddziaływań psychologicznych, konfliktów społecznych, psychologii popularnej, grup społecznych, przezwyciężania oporu psychologicznego, metodologii nauk społecznych.

Jak stworzyć personę w strategii content marketingowej?

O tym, jak dużą moc przekazu ma content marketing, nie trzeba dzisiaj już nikogo przekonywać. Jednakże kluczem do tworzenia wartościowych i angażujących treści jest poznanie własnych odbiorców. Jak to zrobić? Przede wszystkim należy zadać pytanie "Do kogo kierujesz swoją komunikację?". Zrozumienie grupy docelowej – jej potrzeb, wartości, oczekiwań – jest kluczem do efektywnych działań w social media. Jedną z najlepszych metod, aby to zrobić, jest precyzyjne zbudowanie person. Przyjdź na warsztat, stwórz portret własnego klienta, skończ z pisaniem dla wszystkich i dla nikogo jednocześnie.

 

258 klaudia piatek

Klaudia Piątek

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją oraz kreowaniu strategii i wizerunku instytucji publicznych, samorządowych oraz spółek handlowych. W swojej pracy prowadziła m.in. działania związane z media relations, tworzeniem tożsamości przedsiębiorstw, zarządzaniem sytuacją kryzysową, sponsoringiem, redagowaniem wydawnictw i content marketingiem. Współpracowała m.in. z takimi firmami i jednostkami, jak: PwC Polska, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Uniwersytet Wrocławski, Roedl & Parter, WWF Polska, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Fundacja Dzieci Niczyje, Comarch S.A., WARR S.A. Jest absolwentką Filologii Germańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz certyfikowanym rzecznikiem prasowym. Ukończyła również studia podyplomowe z Kreowania Wizerunku na Wydziale Dziennikarstwa Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Edukację uzupełnia kursami z zakresu marketingu, reklamy i kreowania wizerunku. Wykładała również w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jako specjalista ds. PR niejednokrotnie pełniła obowiązki prelegenta, moderatora debat, spotkań autorskich oraz konferencji (m.in. podczas Międzynarodowej Konferencji Polish Scientific Networks, Festiwalu American Film Festiwal, Nocy Laboratoriów). We Wrocławskim Centrum Badań EIT+ odpowiedzialna jest m.in.: za relacje z mediami, PR, działania wizerunkowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz za koordynację prestiżowych wydarzeń marketingowych, komunikacyjnych i edukacyjnych.

Metoda motywacji błyskawicznej w rozwiązywaniu konfliktów

Jak motywować siebie i innych, do natychmiastowego działania? Na to pytanie odpowiedział zespół badaczy na czele z Michaelem Pantalonem, pracownikiem naukowym Uniwersytetu Yale, trenerem motywacji, terapeutą i konsultantem. Jego metoda została przetestowana w ponad 100 badaniach, na kilku tysiącach osób. Okazała się skuteczna niemal w każdej z testowanych sytuacji zawodowych i prywatnych. Wyniki kilkuset badań z psychologii motywacji i wywierania wpływu społecznego wskazują na skuteczność mechanizmów zawartych w koncepcji motywacji błyskawicznej. Jak skutecznie zastosować metodę do zmiany postaw uczestników konfliktu? Zapraszamy na warsztat, aby przetestować możliwości wpływania na postawy adwersarzy i łagodzenia konfliktów.

258 cezary radomski

Cezary Radomski

trener, doradca i mediator, kierownik projektów rozwoju kadr od roku 2002. Psycholog społeczny, wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS. Wieloletni współpracownik firm szkoleniowo-doradczych, do których należą m.in. TAW Polska i Moderator. Kierował projektami rozwojowymi dla menedżerów, sprzedawców i różnych grup specjalistów. Prowadzi szkolenia oraz coaching i doradztwo w obszarach: wywierania wpływu społecznego, motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej i zespołu, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Przeprowadził ponad 500 szkoleń m.in. w firmach finansowych, firmach branży IT, sieciach handlowych i usługowych, branży automotive, branży medycznej, centrach badawczo rozwojowych, przedsiębiorstwach grupy KGHM oraz innych firmach produkcyjnych z różnych branż.

Termin i lokalizacja

19 maja 2018 r., 10.30-15.15
Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30b

Kontakt

Iga Lewicka
tel. 71 750 72 50
e-mail: strefapsyche.wroclaw@swps.edu.pl

Formularz zgłoszeniowy

19 maja 2018 r.

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu uczestnictwa w ww. wydarzeniu oraz w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w ww. wydarzeniu.

Drukuj

Wydarzenia

Archiwum wydarzeń

Image not available

Projekt jest współfinansowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Slider
Image not available
Image not available
Image not available

Patronat medialny

Slider

Kanały

Zobacz też: