sz logo

logo uswps nazwa 3

Digital Transformation – fakty i mity – Michał Kreczmar (PwC)

Największe dziś na świecie firmy, to te zajmujące się technologiami cyfrowymi. Reklama i sprzedaż internetowa, kupowanie produktów cyfrowych, stosowanie narzędzi informatycznych – to tylko niektóre obszary wykorzystania nowych technologii we współczesnym biznesie. Jakie możliwości niesie cyfrowa transformacja? Dlaczego nowym źródłem przychodów stają się dane? Jakie są najczęstsze mity związane z Digital Transformation i czy jest czego się obawiać? Na te pytania odpowiada dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej PwC, Michał Kreczmar.

What a digital world

Jesteśmy dziś świadkami rewolucji. 20 lat temu nie mogliśmy się nawet domyślać, że internet będzie mieć tak ogromny wpływ na gospodarkę. Bez tego jednego z najważniejszych wynalazków współczesności i głównego nośnika cyfrowej transformacji nie wyobrażamy sobie naszej codzienności. Jak się okazuje, Digital Transformation to nie tylko sieć i udogodnienia w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, zarządzania produkcją, marketing automation czy związane z pracą w chmurze. Słowa digital nie powinniśmy też rozumieć jako synonimu IT. Nowym źródłem przychodów stają się dane, a możliwości, jakie daje cyfryzacja, nie mieszczą się we wcześniejszych kategoriach myślenia. W jaki sposób biznes zmienia się dziś pod wpływem wirtualnego świata digital?

 

258 Michal Kreczmar 1

Michał Kreczmar

Dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej PwC. Od ponad 20 lat w branży cyfrowej. Redaktor naczelny pierwszego polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska. Stworzył dział online wydawnictwa IDG Poland. Wdrażał rozwiązania programmatic, marketingu bezpośredniego, E-commerce w Agora S.A. Był dyrektorem zarządzającym agencji marketingu efektywnościowego iProspect, a ostatnio dyrektorem ds. E-commerce w Hypermedia/Dentsu Aegis Network. Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i E-commerce w Polsce. Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych, instytucji finansowych, elektroniki użytkowej, motoryzacji i producentów przemysłowych. linkedin.com/in/michalkreczmar

Najnowsze artykuły

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo
Zapraszamy na webinar „Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe?”