sz logo

logo uswps nazwa 3

Start-up i innowacje w korporacjach – Łukasz Leśniak (Startberry)

Młode, operatywne zespoły, poszukujące modelu biznesowego, który zapewniłby zyskowny rozwój, stają się dziś przeciwwagą dla wielkiego i statecznego świata korporacji. Czym powinien być start-up, a czym nie? Jakie start-upy zrewolucjonizowały rynek i dlaczego im się to udało? Czy światy start-upu i korporacji mogą się wspierać? Łukasz Leśniak ze Startberry mówi o tym podczas swojego wykładu.

Mały wielki biznes

Uber, Snapchat, Airbnb czy Pinterest – start-upy to dzieci cyfrowej rewolucji. Dzięki technologiom informatycznym są w stanie szybko zagrozić wielkim organizacjom, które do niedawna jako jedne z niewielu mogły tworzyć innowacyjne rozwiązania. Ryzyko biznesu start-upowego jest dużo większe niż w przypadku tradycyjnych przedsięwzięć, ale również większy może być sukces i zwrot z inwestycji. W start-upach w cenie jest rozwiązanie odpowiadające na nowe potrzeby rynku – pomysł na usługę, produkt, narzędzie czy proces technologiczny. Jak nowatorską ideę przekuć w sukces?

 

258 Lesniak 1

Łukasz Leśniak

Head of Startberry. Swoje doświadczenie z zakresu HR, PR i marketingu zdobywał w największych polskich bankach (mBank, Raiffeisen Bank Polska, PKO BP) oraz start-upach i firmach średniego szczebla (Listonic). Mentor wydarzeń skierowanych do młodych przedsiębiorców, społeczności startupowej. Specjalizuje się w zagadnieniach z obszaru szeroko rozumianego HR, od fazy założycielskiej po rozbudowę i skalowanie zespołu.

Prelegent na polskich konferencjach i wydarzeniach startupowych (InfoShare, Warsaw Academic Days, WAWCODE – koduj dla Warszawy). Mentor i juror na wydarzeniach startupowych (Startup Weekend Warsaw, Olsztyn, WAWCODE – koduj dla Warszawy).

Najnowsze artykuły

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo
Zapraszamy na webinar „Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe?”