sz logo

logo uswps nazwa 3

Szef, który uczy – mentoring, coaching i inne metody – Agnieszka Szelągowska (Szkoła Liderów)

Rozwijamy swój warsztat pracy przez szkolenia, studia, niezmiennie szukamy wiedzy i inspiracji. Jak się okazuje, jednym z najbardziej wartościowych motorów rozwoju jest nauka przez doświadczenie oraz od osób, z którymi pracujemy. W jaki sposób szef uczy swój zespół, a w jaki sposób zespół uczy szefa? Jak można się uczyć przez wspólną pracę i jakie warunki sprzyjają lub nie sprzyjają dzieleniu się wiedzą i doświadczeniami? Czym różni się rola szefa-coacha od szefa-mentora czy szefa-mistrza? Jakie są nawyki polskich szefów i pracowników i co warto zmienić? O rozwoju zawodowym i edukacji w miejscu pracy dyskutują: dr Adam KowalikUniwersytetu SWPSAgnieszka Szelągowska z zarządu Fundacji Szkoła Liderów.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/szef-kt%C3%B3ry-uczy-mentoring-coaching-i-inne-metody-agnieszka/id1460686479?i=1000454583460
  • https://open.spotify.com/episode/6A90Lm9oLuRl7CanTeJOJu
  • https://soundcloud.com/user-509252963/szef-ktory-uczy-mentoring-coaching-i-inne-metody-agnieszka-szelagowska-i-adam-kowalik
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/5d7bf6b2-0e9d-4f19-8295-9690fc3aeac0?_lst

 

258 Agnieszka Szelagowska

Agnieszka Szelągowska

Członkini zarządu Fundacji Szkoła Liderów. Trzon zespołu trenerskiego. Specjalistka od tego, co w Szkole Liderów unikalne – metody tutoringu. Od 7 lat w programie Liderzy PAFW. Szkoli, wspiera w rozwoju, superwizuje tutorów i coachów. Od 1 września 2019 r. szefowa Programu Liderzy Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności (PAFW).

258 Adam Kowalik

dr Adam Kowalik

Doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Swoją wiedzą dzieli się w trakcie praktycznych szkoleń i warsztatów. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning”, prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education).

Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe klientów? Zapraszamy na webinar

Czy zarabia się na odpowiednim kształtowaniu cen swoich produktów i usług? Dowiedz się, jaką rolę pełni cena w procesie decyzji zakupowych twoich klientów. Odkryj, od czego zależy akceptacja cen oraz w jaki sposób na nią wpływać.

Gościem dr. Adama Kowalika będzie Grzegorz Furtak – ekspert w dziedzinie pricingu i praktyk biznesu z 25-letnim stażem.

20 listopada
19.00
online

Najnowsze artykuły

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo
Zapraszamy na webinar „Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe?”