sz logo

logo uswps nazwa 3

Czy pieniądze dają szczęście?

Jednym z najważniejszych celów każdego człowieka jest osiągnięcie szczęścia. Czy gromadzenie pieniędzy i zasobów materialnych może uczynić nas szczęśliwymi? Erich Fromm i żyjący na długo przed nim myśliciele zajmowali się powszechnym dziś dylematem – „mieć czy być”. Rozważali, czy chciwość i dążenie do pomnażania zasobów materialnych zaspokoi pragnienia człowieka o byciu szczęśliwym. Emocjonalne i poznawcze konsekwencje przyjmowania orientacji materialistycznej analizuje prof. Tomasz Zaleśkiewicz, psycholog z Uniwersytetu SWPS, autor książek na temat psychologii ekonomicznej.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/czy-pieni%C4%85dze-daj%C4%85-szcz%C4%99%C5%9Bcie-prof-dr-hab-tomasz-zale%C5%9Bkiewicz/id1460686479?i=1000456005479
  • https://open.spotify.com/episode/0qx0XfFheePsuF8E5Fznjc
  • https://soundcloud.com/user-509252963/czy-pieniadze-daja-szczescie-prof-dr-hab-tomasz-zaleskiewicz
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/40c6d908-25b6-4836-a08b-1d6bf6264add?_lst

 

258 stanislaw borawski

prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz

Psycholog społeczny. Pracuje w II Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, gdzie kieruje Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi. Członek Komitetu Psychologii Polskiej Akademii Nauk. Autor kilku książek na temat psychologii ekonomicznej i podejmowania decyzji (np. „Psychologia ekonomiczna”, „Psychologia inwestora giełdowego”, „Racjonalność decyzji”), kilkudziesięciu artykułów naukowych, a także rozdziałów w anglojęzycznych podręcznikach z zakresu psychologii i ekonomii behawioralnej. O jego badaniach informowały najbardziej prestiżowe media na świecie: „The Wall Street Journal”, „Time”, „Süddeutsche Zeitung”, „Harvard Business Review” (USA) czy BBC Radio 4.

 

Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe klientów? Zapraszamy na webinar

Czy zarabia się na odpowiednim kształtowaniu cen swoich produktów i usług? Dowiedz się, jaką rolę pełni cena w procesie decyzji zakupowych twoich klientów. Odkryj, od czego zależy akceptacja cen oraz w jaki sposób na nią wpływać.

Gościem dr. Adama Kowalika będzie Grzegorz Furtak – ekspert w dziedzinie pricingu i praktyk biznesu z 25-letnim stażem.

20 listopada
19.00
online

Najnowsze artykuły

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo
Zapraszamy na webinar „Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe?”