sz logo

logo uswps nazwa 3

Jak w procesie rekrutacji budować relacje i dlaczego są one tak ważne? – Katarzyna Sołtysiak

Gdzie znaleźć dobrych pracowników i jak do nich dotrzeć? To pytanie nurtuje niejednego menedżera. Rekrutacja kojarzy się nam przede wszystkim z napisaniem ogłoszenia o pracę, jego dystrybucją, wyborem CV ze stosu aplikacji i w końcu z rozmowami kwalifikacyjnymi. Z perspektywy specjalistów HR wygląda to jednak zupełnie inaczej. Organizacja powinna dbać o relacje z potencjalnymi kandydatami przez cały czas, niezależnie od prowadzonych w danym momencie naborów. W jaki sposób szwedzki gigant meblowy IKEA pokazuje swój świat potencjalnym pracownikom i czego możemy się od niego nauczyć? Jak rozwijać employer branding w swojej organizacji? Czego oczekują kandydaci i dlaczego powinniśmy ich słuchać? Na te pytania odpowiada Katarzyna Sołtysiak – doświadczony specjalista do spraw rekrutacji.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/jak-w-procesie-rekrutacji-budowa%C4%87-relacje-i-dlaczego/id1460686479?i=1000464147504
  • https://open.spotify.com/episode/33F5r7e43EZ4b8BZAX6NMU
  • https://soundcloud.com/user-509252963/soltysiak
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/ecf464f4-6705-49b2-8a21-d5d052b5396e?_lst

 

258 Kinga Padzik

Katarzyna Sołtysiak

Specjalista do spraw rekrutacji. Na co dzień wspiera biznes oraz działy HR w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych i z zakresu employer brandingu. Interesują ją ludzie i relacje między nimi. Wierzy, że candidate experience to customer experience, a w rekrutacji najważniejszy jest szacunek, autentyczność i partnerska relacja. Ukończyła studia kulturoznawcze na Uniwersytecie SWPS oraz studia podyplomowe HR Business Partner w Szkole Głównej Handlowej.

 

Biznes kontra branża kreatywna. Jak znaleźć wspólny język? Zapraszamy na webinar

Proces kreatywny dla wielu jest ogromną tajemnicą, która wprawdzie budzi ciekawość, ale też obawy. Jak pogodzić dwa odmienne światy biznesu i twórców? W jaki sposób skutecznie komunikować się z kreatywnymi? Jak myśleć „poza pudełkiem”, nie zrównawszy go uprzednio z ziemią? I wreszcie – jak udoskonalać proces pracy nad kreatywnymi rozwiązaniami? Z Tomaszem Graszewiczem z agencji Up i Job’n’Joy będzie o tym rozmawiać prof. Katarzyna Januszkiewicz.

27 lutego
19.00
online

Najnowsze artykuły

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo