Biznes stawia czoła wielu wyzwaniom. Konieczna jest umiejętność szybkiego reagowania na zmiany i dostrzegania źródeł problemów, jakie tworzą we współczesnym świecie niepewność warunków biznesowych oraz zakłócenia działalności firm. Kluczową rolę odegrają doradcy i audytorzy – do niedawna postrzegani jako instytucja narzucona wymogami ustawowymi, a teraz będący ważnym ogniwem w systemie oceny ryzyka w firmie. Dzięki ich pracy można umacniać wartość przedsiębiorstwa, a tym samym ugruntować jego pozycję na rynku. Doradztwo i audyty – na czym polegają, komu są potrzebne, jak się zmieniają? Opowiadają o tym specjaliści z PwC: Krzysztof Szułdrzyński i Jakub Kurasz.
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/doradca-i-audytor-lider-zmian-w-firmie-krzysztof-szu%C5%82drzy%C5%84ski/id1460686479?i=1000468238457
- https://open.spotify.com/episode/1RVZugcaz1QO9RSqCoa5az
- https://soundcloud.com/user-509252963/doradca-i-audytor-lider-zmian-w-firmie-krzysztof-szuldrzynski-jakub-kurasz
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/e646863a-32c8-451c-af22-dcde8845e419?_lst
Prelegent
Krzysztof Szułdrzyński
Niemal całe swoje zawodowe życie związany z PwC. Początkowo jako asystent, a później jako partner zarządzający działem audytu w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. Specjalizuje się w przeglądach i optymalizacji systemów kontroli wewnętrznej, procesów biznesowych, budowaniu, ocenie i poprawie efektywności działania audytu wewnętrznego. Zajmuje się również zarządzaniem ryzykiem i problematyką ładu korporacyjnego we współczesnym biznesie. Jest jednym z twórców Forum Rad Nadzorczych – wspólnej inicjatywy Giełdy Papierów Wartościowych, Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych i PwC, działającej na rzecz profesjonalizacji rad nadzorczych z Polsce. Jako członek komitetu konsultacyjnego GPW ds. dobrych praktyk brał udział w tworzeniu zbioru Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016. Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Rzymskim „La Sapienza”.
Prelegent
Jakub Kurasz
Dyrektor ds. komunikacji w PwC Poland, odpowiedzialny za kontakty z mediami. Pomaga także klientom firmy w budowaniu ich strategii komunikacji. Wcześniej był dyrektorem ds. rozwoju w Roland Berger Strategy Consultants oraz redaktorem naczelnym „Gazety Giełdy Parkiet” i zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Współtworzył także dział biznesowy „Gazety Prawnej” oraz pracował w międzynarodowej agencji informacyjnej Reuters.