Priorytetem dla większości firm jest pozyskanie nowych pracowników o odpowiednich kompetencjach ‒ tak wynika z Raportu Płacowego 2019 Hays Poland. Aż 9 na 10 firm prowadzi dziś procesy rekrutacyjne, ale 80 proc. pracujących nie szuka aktywnie nowej posady. Czy rekruterzy potrzebują marketingu, by móc dotrzeć do odpowiednich kandydatów i w ten sposób rozwiązać problemy firmy związane z pozyskaniem pracowników? Jak wyróżnić się na tle innych pracodawców? Jakie są oczekiwania kandydatów i w jaki sposób można na nie odpowiedzieć? O tym, jak efektywnie szukać pracowników, opowie Paulina Mazur – doświadczona konsultantka HR i strateg employer brandingu. Spotkanie poprowadzi psycholog oraz specjalista ds. organizacji i zarządzania dr hab. Katarzyna Januszkiewicz, prof. Uniwersytetu SWPS

Webinar jest bezpłatny, obowiązują zapisy. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!

21 stycznia
19.00
online

Podczas webinaru poruszymy następujące zagadnienia

  • Jak budować szczere, wiarygodne i angażujące treści, które przyciągną kandydatów do naszej firmy?
  • Gdzie i jak komunikować ofertę rekrutacyjną?
  • Czy social media rekrutują?
  • Czym firma może do siebie przyciągać pracowników?
  • Jak zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych?
  • Jak wykorzystać influencer marketing w rekrutacji?
  • Czego nie można obiecywać kandydatom?
  • Czego HR może nauczyć się od marketingu?
  • Jak łączyć miękki HR i twardy marketing?

Odpowiemy również na pytania uczestników spotkania.

Gość

banaszkiewiucz

Paulina Mazur

Strateg employer brandingu, konsultant HR, mówca, trener. Propagatorka odpowiedzialnego marketingu pracodawcy. Doradza, szkoli i inspiruje pracodawców do budowania dobrych relacji z pracownikami (przyszłymi, obecnym i przeszłymi). Specjalizuje się w motywacjach millenialsów oraz w wydarzeniach łączących pokolenia. Przez 14 lat lat pracowała w firmie doradztwa personalnego BIGRAM. Rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy, które łączyły młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Wspierała ponad 150 pracodawców, m.in. firmy: AVON, Budimex, Grupa Kapitałowa PGE, Bank Zachodni WBK, PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, Grupa AXA, PwC, Saint-Gobain, LOTTE Wedel, Klimate-KIC, Green Factory, KNAUF Industries, Orange, KGHM, Grupa Wirtualna Polska. Doradza, konsultuje i szkoli liderów z employer brandingu i personal brandingu. Dzieli się wiedzą występując na konferencjach m.in. I Love Marketing, Linkedin Local, Sales Angels, TEDx Warsaw Woman. Jest autorką i opiekunem studiów podyplomowych z employer brandingu. linkedin.com/in/paulina-mazur/, www.paulinamazur.com.

Prowadząca

banaszkiewiucz

dr hab. Katarzyna Januszkiewicz, prof. Uniwersytetu SWPS

Psycholog i specjalista ds. organizacji i zarządzania. Prowadzi badania w ramach subdyscypliny zachowania organizacyjne, m.in. w obszarze zmiany zachowań ludzi w organizacji (elastyczność zachowań, zmiana paradygmatu kariery zawodowej, różnorodność w miejscu pracy) oraz metodologii badań społecznych aspektów zarządzania (profesjonalizacja metod i technik badawczych). Autorka ponad 50 publikacji naukowych, w tym monografii: „Elastycznosć zachowań organizacyjnych. Koncepcja i metodyka badań oraz Rozwój zawodowy pracownika. Szanse i zagrożenia”. Odbyła trzy staże naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Novosibirsk State University, Nowosybirsk) oraz realizowała wyjazdy naukowo-badawcze i wizyty studyjne w ośrodkach zagranicznych (m.in. University of Oxford, Universidad de Barcelona, Universidad Autónoma de Madrid, Universität Wien). Wielokrotnie nagradzana za działalność naukową oraz prace na rzecz rozwoju uczelni i dydaktyki. 

Termin i miejsce

21 stycznia 2020 r.
godz. 19.00, online

Kontakt

Anna Łagowska

e-mail: strefazarzadzania@swps.edu.pl

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia