Wymiana doświadczeń i opinii na temat wizyty u danego lekarza – to pierwotne założenie działaności polskiego startupu ZnanyLekarz.pl. Dziś firma działa na globalnym rynku i skierowana jest nie tylko do pacjentów, lecz także lekarzy. Cyfrowa transformacja systemu opieki zdrowotnej – jaką jest biznesową szansą? Jak wygląda dziś rynek umawiania wizyt online i jak rozwinął się w czasie pandemii koronawirusa? W jaki sposób dostosować strategię rozwoju firmy do nowej rzeczywistości? Jak zdobyć dofinansowanie i odpowiednio je wykorzystać? Jak rozwijać startup, by z lokalnego biznesu przerodził się w globalny sukces?

O tym wszystkim Marta Wujek z Mam Startup będzie rozmawiać z Piotrem Radeckim – dyrektorem zarządzającym w ZnanyLekarz.pl.

Webinar jest bezpłatny. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!

2 listopada 2020 r.
18.00–19.00
online

ZnanyLekarz.pl

ZnanyLekarz.pl jest częścią Grupy DocPlanner – wiodącej na świecie platformy łączącej pacjentów i lekarzy, działającej po to, by służba zdrowia była coraz bardziej przyjazna pacjentom. ZnanyLekarz.pl oferuje możliwość znalezienia i sprawdzenia najlepszego lekarza w zależności od potrzeb pacjenta, a lekarzom i placówkom medycznym udostępnia narzędzia, które pomagają zarządzać przepływem pacjentów, poprawiają efektywność pracy i budują renomę w internecie.

Serwisy Grupy DocPlanner odwiedza miesięcznie 30 mln pacjentów, a w każdym miesiącu umawianych jest 2 mln wizyt. W bazie danych znajduje się około 2 mln lekarzy i pracowników służby zdrowia z 15 krajów, którym wystawiono już ok. 3 mln opinii. DocPlanner powstał w 2012 r. Zatrudnia 1300 osób i ma biura w: Warszawie, Barcelonie, Stambule, Rzymie, Meksyku, Kurytybie, Santiago i w Bogocie.

Gość

rybicka

Piotr Radecki

Dyrektor zarządzający w firmie ZnanyLekarz.pl należącej do Grupy DocPlanner – globalnej platformy łączącej pacjentów i lekarzy, w której pracuje od 2015 r. Wcześniej pełnił tam funkcję Head of International Expansion, wspierając rozwój firmy na rynkach zagranicznych, m.in. w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Po zakończonym sukcesem projekcie ekspansji przejął w organizacji stery i rozwija ją na rodzimym rynku. Skutecznie realizuje misję spółki, którą jest sprawienie, by służba zdrowia była bardziej przyjazna pacjentom.

Już podczas studiów w Szkole Głównej Handlowej doradzał inkubatorom przedsiębiorczości i funduszom inwestycyjnym m.in. Lewiatan Business Angels. W 2013 r. dołączył do będącego we wczesnym stadium rozwoju startupu Foodpanda pośredniczącego w zamawianiu jedzenia online, stworzonego przez niemiecki fundusz Rocket Internet. W czasie gdy zarządzał działem marketingu, firma podwoiła swoje obroty. Następnie awansował (będąc w wieku zaledwie dwudziestu kilku lat) i przeniósł się do centrali firmy w Berlinie, gdzie objął stanowisko Global Offline Marketing Managera. Był odpowiedzialny za 32 rynki i rozwijał swój autorski projekt packaging brandingu, który szybko stał się jednym z głównych kanałów pozyskiwania klienta.

Prowadząca

wujek

Marta Wujek

Dziennikarka serwisu MamStartup.pl. Ukończyła dziennikarstwo i nowe media w Collegium Civitas oraz Polską Szkołę Reportażu.

Partner cyklu „Rozmowy o startupach”

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

MamStartup.pl to jedyny w Polsce serwis w całości poświęcony tematyce startupów oraz innowacyjnych przedsiębiorstw z branży nowych technologii.

Kontakt

Małgorzata Kowalińska
e-mail: [email protected]

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia logo white kopia