Pracodawcy preferują kandydatów, którzy mogą się pochwalić doświadczeniem zawodowym. Często jednak trudno już podczas studiów czy nauki w szkole podjąć pierwszą pracę. Jednocześnie wiemy, że mając w CV jedynie dyplomy, nie prezentujemy się rekruterom jako wymarzone osoby do zatrudnienia. Kiedy zacząć myśleć o podjęciu pierwszej pracy? Jak zainteresować sobą rekruterów mimo braku doświadczenia? Na początek lepsza jest mała firma czy duża korporacja? Jak szukać posady, kiedy nie do końca jesteśmy przekonani, czym chcemy się zająć? Jak znaleźć pracę umożliwiającą dalszy rozwój zawodowy? Jak negocjować warunki współpracy, by nie wykorzystano naszego braku doświadczenia?

Podczas webinaru na te pytania odpowie Konstancja Zyzik, ekspertka z Pracuj.pl, z którą będzie rozmawiać prof. Katarzyna Januszkiewicz – kierownik Katedry Zarządzania Uniwersytetu SWPS.

Webinar jest bezpłatny, obowiązują zapisy. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!

11 sierpnia 2020 r.
17.00–18.00
online

Gość

zyzik

Konstancja Zyzik

Talent Acquisition & Capabilities Development Manager z blisko 10 letnim doświadczeniem w obszarze HR, z wykształcenia socjolog, absolwentka zarządzania i psychologii społecznej na SWPS. Z Grupą Pracuj związana jest od 2014 roku, gdzie obecnie zarządza obszarem pozyskiwania i rozwoju talentów. Pełni również funkcję eksperta medialnego Pracuj.pl, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wywiadów w prasie, radiu czy telewizji. Coraz częściej zapraszana jest do rozmów w podcastach i kanałach znanych influencerów. Fanka zwierząt, dobrego jedzenia, Foresta Gumpa i Star Wars, a także książek biograficznych i o tematyce employer brandingu oraz szeroko pojętego HR.

Prowadząca

katarzyna januszkiewicz

dr hab. Katarzyna Januszkiewicz, prof. Uniwersytetu SWPS

Psycholog i specjalista ds. organizacji i zarządzania. Prowadzi badania w ramach subdyscypliny zachowania organizacyjne, m.in. w obszarze zmiany zachowań ludzi w organizacji (elastyczność zachowań, zmiana paradygmatu kariery zawodowej, różnorodność w miejscu pracy) oraz metodologii badań społecznych aspektów zarządzania (profesjonalizacja metod i technik badawczych). Autorka ponad 50 publikacji naukowych, w tym monografii: „Elastycznosć zachowań organizacyjnych. Koncepcja i metodyka badań oraz Rozwój zawodowy pracownika. Szanse i zagrożenia”. Odbyła trzy staże naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Novosibirsk State University, Nowosybirsk) oraz realizowała wyjazdy naukowo-badawcze i wizyty studyjne w ośrodkach zagranicznych (m.in. University of Oxford, Universidad de Barcelona, Universidad Autónoma de Madrid, Universität Wien). Wielokrotnie nagradzana za działalność naukową oraz prace na rzecz rozwoju uczelni i dydaktyki. 

Kontakt

Małgorzata Kowalińska
e-mail: strefazarzadzania@swps.edu.pl

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia