Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Kontakt

  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych Uniwersytetu SWPS we współpracy z Nowym Teatrem w Warszawie wznawia od kwietnia 2015 roku swoją działalność edukacyjną w nowej formule programowej.

Autorką projektu LNPT i jego kierownikiem jest prof. Krystyna Duniec. Jak podkreśla, jej intencją jest stworzenie „laboratorium współczesności".

Terminarz zjazdów na rok akademicki 2021/2022 

Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych łączy nowoczesne myślenie o kulturze i świecie społecznym, teorię z praktyką teatralną.

Projekt przewiduje cztery moduły:

  • Teatr jako proces. Nowe języki. Nowe technologie.
  • Nowatorskie Praktyki Artystyczne
  • Dramaturgia
  • Producent/Kurator

Adresatami projektu są: pracownicy instytucji kulturalnych, nauczyciele i pedagodzy teatralni, przyszli kierownicy literaccy teatrów, dramaturdzy i rzecznicy prasowi, kuratorzy, organizatorzy festiwali, producenci, dziennikarze, którzy chcieliby pisać o teatrze, organizatorzy wydarzeń performatywnych, animatorzy kultury, a także studenci.
Ukończenie każdego modułu łączy się z uzyskaniem zaświadczenia o jego ukończeniu. Każdy z modułów zamyka przygotowany pod okiem profesjonalistów performans.

Wszystkie zajęcia dają głęboki wgląd w praktyczną naturę zawodu producenta, kuratora, dramaturga, performera, animatora kultury, dziennikarza. Dodatkowym atutem są Masterklasy, w czasie których słuchacze mają możliwość bliskiej współpracy z uznanymi artystami.

Dla najaktywniejszych słuchaczy przewidziane są staże w Nowym Teatrze w Warszawie, w Teatrze Powszechnym w Warszawie, przy nowej formule Sceny Prezentacje Biennale Warszawa, przy Międzynarodowym Festiwalu "Dialog" w Wrocławiu Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Centrum Kultury Współczesnej w Warszawie, w Instytucie Teatralnym, w Bemowskim Centrum Kultury w Warszawie, w TR Warszawa i w redakcji czasopisma „Krytyka Polityczna″. Organizowane są także wyjazdy na Showcase Kammerspiele do Monachium i Showcase Mladinsko do Lublany.

Relacja z Showcase Kammerspiele słuchacza Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych - Pawła Świerczka, pracownika Muzeum Śląskiego w Katowicach.

Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych to pierwszy w Polsce rozbudowany program zajęć umożliwiający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających zrozumieć idee artystyczne i zasady działania współczesnego teatru artystycznego i zarządzania współczesną kulturą. Grono ekspertów – praktyków w swoich dziedzinach oraz wybitnych osobowości twórczych gwarantuje dostęp do nowocześnie usystematyzowanej oraz ustrukturyzowanej wiedzy.

 

Teatr jako proces. Nowe języki. Nowe technologie

MODUŁ: Teatr jako proces/projekt. Nowe języki. Nowe technologie (48 godzin)

Krystyna Duniec
NIE MA POSTĘPU, NIE MA PREKURSORA W SZTUCE
Analiza przypadku. Sztuka performatywna w konstelacjach 7 godz.

Marta Ziółek
PRAKTYKI CHOREOGRAFICZNE warsztaty 8 godz.
Choreografia, performans, taniec, ciało. Warsztaty

JAŚMINA POLAK
ROLA JAKO PROCES 6 godz.
Warsztat.

Krzysztof Garbaczewski
SZTUKA OBRAZU. VR I ŚWIATY WIRTUALNE. 8 GODZ.
Warsztaty.

Antoni Michnik
AUDIOSFERA W SZTUCE 6 GODZ.
Teatr i dźwięk jako performans

Wojciech Puś
CO TO ZNACZY BYĆ ARTYSTĄ WIZUALNYM? godz. 6
Sztuka wizualna w odmianach, światło, dźwięk, film

Marcin Cecko
SCENARIUSZ FILMOWY CZY SPEKTAKL? TEATR CZY KINO i DLA KOGO? 7 GODZ.
Warsztaty.

 

Praktyki Artystyczne

MODUŁ: Nowatorskie praktyki artystyczne

Krystyna Duniec
TRANS-NARRACJE - konwersatorium, 7 godz.
Będziemy wspólnie analizować alternatywne wobec zastanych performatywne strategie w sztuce, a także je wytwarzać, wychodząc z założenia, że poznanie jest działaniem. Zastanowimy się nad self (osobowością) sztuki jako społecznym, niejednolitym, pluralistycznym konstruktem.

Piotr Gruszczyński
STRATEGIE TEATRU WSPÓŁCZESNEGO NA ŚWIECIE – 8 godz.
Strategie współczesnego teatru na świecie to zajęcia poświęcone analizie najistotniejszych zjawisk kształtujących dzisiejszy teatr. Pozostajemy wciąż jeszcze w obrębie teatralności, ale przyglądamy się twórcom, którzy znajdują własne sposoby na jej przełamywanie i przekraczanie, tak by teatr nie tracił swej podstawowej siły zaburzania spokoju widza i wciągania go w dyskurs. Korzystając z dostępnych rejestracji przedstawień zastanowimy się, jak nasze terytorium zawłaszcza na przykład Romeo Casttellucci, Jan Fabre, Milo Rau, Jan Lauwers, Sasha Waltz, Rodrigo Garcia, Markus Ohrn i inni twórcy, którzy przenoszą na widza całą odpowiedzialność za działanie teatru. Zastanowimy się, na czym polega polityczność teatru i jak ją uzyskać nie popadając we frazesy i pułapkę terytorium uzgodnionego.

Roman Pawłowski
TEATR NON FICTION. FEJKI I FAKTY W TEATRZE – warsztaty, 7 godz.
Zajmiemy się teatralnym laboratorium, w którym pracuje się na faktach, sztuką dokumentalną i jej strategiami.

Marta Keil
PRAKTYKI KURATORSKIE A PRAKTYKOWANIE SOLIDARNOŚCI - konwersato-rium, 6 godz.
Jak praktykować solidarność w czasie fizycznej izolacji? W jaki sposób możliwa jest współpraca międzynarodowa wobec zamkniętych granic? Jak zapewnić swobodną wymianę idei, praktyk i doświadczeń w przestrzeni ograniczonej do własnego pokoju? I wreszcie - jak poznać i zrozumieć kontekst pracy danej twórczyni bądź współpracownika nie mając możliwości doświadczenia go? Podczas zajęć przyjrzymy się międzynarodowym praktykom kuratorskim i projektom, które podejmują próbę redefinicji współpracy międzynarodowej podczas pandemii. Sprawdzimy wspólnie, jak możliwa jest dzisiaj polityczna sprawczość tych projektów artystycznych, które pozwalają być razem w izolacji.

Aleksandra Wasilkowska
PRZESTRZEŃ W SZTUCE I SFERZE PUBLICZNEJ - warsztaty, 4 godz.
Jak budować, jak dramatyzować i jak rozumieć przestrzeń w teatrze?

Wojtek Ziemilski
REAL TIME COMPOSITION - warsztaty, 8 godz.
Zajęcia poświęcone praktyce Real Time Composition – metoda dostarczająca twórcom narzędzi do wytwarzania energii artystycznej i wartości pozytywnej w warunkach porażki.

Paweł Wodziński
NOWY TEATR POLITYCZNY – konwersatorium, 4 godz.
Teatr angażujący i zaangażowany, teatr dokumentalny, działania partycypacyjne teatru, współczesna demokracja jako temat teatralny, nowe formuły organizacyjne teatru.

Marek Beylin
STRATEGIE WSPÓŁCZESNEJ SCENY PUBLICZNEJ 4 godz. konwersatorium
Jak tworzą się gniewne podmiotowości? Jak mogą/możemy przekształcać swe gniewy w skuteczne rewindykacje praw? W jakiej mierze w protestach społecznych „kultura” i „ulica” przenikają się i wzajemnie modyfikują? Będziemy o tym rozmawiać, odwołując się do doświadczeń własnych i zaproszonych gościń/gości oraz do współczesnych dzieł kultury.

Producent/Kurator

MODUŁ: Producent/Kurator (48 godzin)

Joanna Nuckowska
INSTYTUCJE KULTURY WOBEC KRYZYSU KLIMATYCZNEGO. JAKIE DZIAŁANIA INSTYTUCJE MOGĄ I POWINNY PODEJMOWAĆ. - konwersatorium, 8 godz.
Przykłady dobrych praktyk z instytucji kulturalnych na świecie. Rola instytucji, projektów artystycznych w trudnych czasach. Jak organizować, produkować wydarzenia w nowej rze-czywistości.
Najlepsze rozwiązania dla sektora kultury , strategie kulturalne i dobre praktyki przyszłości. Networking, mapowanie wydarzeń kulturalnych on-line oraz nowych możliwości współpracy zagranicznej i pozyskiwania grantów.

Anda Rottenberg
SZTUKA JAKO DOŚWIADCZENIE ESTETYCZNE, EGZYSTENCJALNE I POLITYCZNE 6 GODZ.

Anna Reichel
KOMUNIKACJA - PR - PROMOCJA - MARKETING - INTEGRALNY ELEMENT PROJEKTU ARTYSTYCZNEGO CZY WYMUSZONA PRAWAMI RYNKU KONIECZNOŚĆ? - warsztaty, 5 godz.
Jak skutecznie promować kulturę?
Kreowanie wizerunku instytucji i twórców
Budowanie strategii komunikacji PR instytucji i wydarzenia kulturalnego.
Konstruowanie i realizacja planu promocji wydarzeń.
Dostosowywanie narzędzi promocyjnych i marketingowych do różnych grup docelowych.
Skuteczna komunikacja w Internecie.
Media relations: budowanie relacji z dziennikarzami, metody efektywnej współpracy z partnerami medialnymi.
Zarządzanie kryzysem.
Ewaluacja działań PR.


Tomasz Kireńczuk
JAK PRODUKOWAĆ MIĘDZYNARODOWE FESTIWALE TEATRALNE? JAK NA-WIĄZYWAĆ MIĘDZYNARODOWĄ WSPÓŁPRACĘ I PRACĘ NAD KOPRODUK-CJĄ? - 5 GODZ.
Poznamy techniki prezentacji (pitching) oraz pozyskiwania sponsorów i szukania alternatyw-nych źródeł finansowania projektów (fundraising), a także budowania sieci kontaktów (networking), zarządzania nią (CRM) i przekształcenia jej w długotrwałe, stabilne partnerstwa.
Joanna Klass
PRODUCENT KREATYWNY - 6 godz.
Obecny światowy kryzys nie pozostawia wątpliwości, że nastąpiła nadprodukcja dóbr mate-rialnych jak i nadprodukcja kultury. Czy musimy zrobić krok do tyłu i zastanowić się nad tym co obecnie ma sens? Jaką odpowiedzialność ponosi międzynarodowy producent wydarzeń artystycznych? I jak obecnie definiujemy te wydarzenia? Jak elastycznie dostosować się do bezprecedensowych zmian? Konwersatorium, warsztaty oraz konferencja na żywo z produ-centami programującymi wydarzenia artystyczne na świecie.

Artur Szczęsny
AUDIENCE DEVELOPMENT - 8 godz.
Jak w czasie pandemii może funkcjonować instytucja sztuki? Czy budowane latami relacje z publicznością, zerwane przez pandemię COVID-19, uda się odbudować? W ramach zajęć pracownicy i pracowniczki teatrów i organizacji kultury opowiedzą, jak w trudnych czasach może i powinna funkcjonować odpowiedzialna publiczna instytucja sztuki. Jaka jest rola kura-torów i producentów w rozwoju publiczności?
Duży nacisk położymy na narzędzia online i obszar digital, który jest obecnie przestrzenią twórczości, kreacji, budowania relacji, umożliwiając podtrzymywanie relacji z publicznością w czasach zamknięcia fizycznych siedzib instytucji. Zadamy pytanie o skuteczność takich strategii.
Zajęcia o pobudzaniu uczestnictwa i poznawaniu potrzeb, aktywizowaniu społeczności i projektowaniu tego, czego nie widać, aktywizacji elementów występujących na styku instytucji, projektu artystycznego lub wydarzenia z użytkowniczkami i użytkownikami w kontekście Audience Development (rozwój publiczności).

Emilia Barabasz
PRAWO AUTORSKIE - warsztaty, 5 godz
Podział na prawo własności przemysłowej i prawo autorskie. Pojęcie utworu.
Podmiot prawa autorskiego. Twórca. Utwory współautorskie. Utwory pracownicze.
Autorskie prawa majątkowe. Pola eksploatacji. Czas trwania.
Autorskie prawa osobiste. Oznaczanie utworów. Prawo do integralności utworu.
Prawa pokrewne. Prawa artystów wykonawców. Zasady korzystania z autorskich praw majątkowych i osobistych. Kiedy o zgodę pytać nie trzeba? Dozwolony użytek, cytat, inspiracja. Sposoby nabywania praw autorskich majątkowych. Umowy o przeniesienie praw autorskich i umowy licencyjne. Z kim należy zawrzeć umowę? Rodzaje roszczeń cywilnoprawnych i od-powiedzialność karna.

Alina Czyżewska
PRAWA CZŁOWIEKA I KONSTYTUCJA W KULTURZE - 5 godz.
Kultura, prawa człowieka i granice władzy. Czy w teatrze faktycznie „nie ma demokracji”?
Czym jest prawo do informacji oraz jakie ma znaczenie społeczne i w działalności instytucji kultury? Jawne konkursy na dyrektorów teatrów.
Prawo a zwyczaj – przegląd najczęstszych przypadków naruszeń prawa wobec instytucji kul-tury i bezprawnych ingerencji w kulturę. Obywatelskie narzędzia wpływu, reagowanie w sytuacjach nadużywania władzy.

Dramaturgia

MODUŁ: Dramaturgia (48 godzin)

Siatka zajęć

Krystyna Duniec
TEKSTY DLA TEATRU, NARRACYJNE TECHNIKI PERFORMATYWNE 5 godz.

Paweł Sztarbowski
DRAMATURGIA INSTYTUCJI - warsztaty, 6 godz.
Teatr jako projekt artystyczny i społeczny.

Agnieszka Jakimiak
EPOKA TROSKI – JAK DZIELIĆ SIĘ ZASOBAMI W CZASACH BRAKU ZASO-BÓW? - 5 godz.
W środowisku twórczym wiele artystek od lat było skazanych na daleko posuniętą samodziel-ność – uczyłyśmy się umiejętnego opisywania i kontekstualizowania naszej pracy, uporu w negocjacjach z teatrami, zawodowej przebojowości, czytania umów ze zrozumieniem i prawniczej wiedzy, która pozwala uniknąć niesprawiedliwych zapisów.
Uczyliśmy się niezależności, żeby w momencie pandemii i kryzysu zadać sobie najbardziej niewygodne pytanie: czy jakikolwiek artysta może być niezależny? Co oznacza niezależność w świecie sztuki i w teatrze i czy warto ją pielęgnować? Dzisiaj musimy zweryfikować wiele naszych przekonań o szeroko zakrojonym pojęciu współpracy, ale także o polach wpływu, o instytucjonalnym wsparciu i jego braku. W trakcie zajęć spróbujemy rozbić pojęcie twórczej zależności i niezależności na czynniki pierwsze i zastanowimy się, co robić nie tylko po to, żeby przetrwać w sztuce, ale także po to, żeby zapewnić innym przetrwanie.

Katarzyna Kalwat
Warsztat dramaturgiczny zbudowany wokół projektu "Ekstazy. Maria Klassenberg’’ /reżyseria: K.Kalwat, dramaturgia : B. Bukowski, archiwum prac Marii Klassenberg: A.Grzeszykowska, 2019/2020, TR Warszawa, CSW, Volksbuhne/. Maria Klassenberg jako artystka związana z awangardą lat 70' tych będzie punktem wyjścia do refleksji nad budowa-niem sztucznych modeli rzeczywistości w przestrzeniach przypisanych kulturze oraz fikcyj-nych figur jako odpowiedzi na potrzebą uobecniania nieobecności.
Studenci w oparciu o zasady narracji kontrfaktulanej przygotują krótkie formy pod okiem prowadzącej.
- warsztaty, 6 godz.

Piotr Gruszczyński
KIM JEST DRAMATURG, CO ROBI, SKĄD SIĘ WZIĄŁ? - warsztaty, 7 godz.
To zajęcia praktyczne, które pokazują zakres działań i odpowiedzialność dramaturga, jego rolę w procesie powstawania spektaklu i pole jego możliwych działań. Zastanowimy się wspólnie jakie są relacje między teatrem i tekstem literackim? Co tworzy przestrzenie i techniki teatral-nej wyobraźni w kontekście pracy dramaturga? Dlaczego dramaturg nie musi być dramatopisarzem? Poznamy dzisiejsze techniki dramaturgiczne, by wreszcie zrozumieć, co jest najistotniejszą odpowiedzialnością, dramaturga.

Michał Buszewicz
PROCES PISANIA TEKSTU DLA TEATRU
Zajęcia w formie warsztatu-konwersatorium są próbą nazwania poszczególnych etapów pracy dramatopisarza/dramaturga nad konstruowaniem materiału tekstowego przeznaczonego na scenę. Studenci podczas warsztatów będą brać udział także w praktycznych ćwiczeniach polegających na zbudowaniu szkicowej koncepcji scenariusza i stopniowym jej realizowaniu. Szczególną uwagę będziemy poświęcać materiałówi dokumentalne mu jako inspiracji.
warsztaty, 7 godz.

Małgorzata Hajewska–Krzysztofik
AKTOR JAKO WSPÓŁTWÓRCA SPEKTAKLU - warsztaty 6 godz.

Michał Borczuch
DRAMATURGIA PROCESU TWÓRCZEGO 6 godz.
Zajęcia w formie warsztatu pokazują w jaki sposób proces twórczy sam w sobie może stać się podstawą utworu teatralnego. Wychodząc od koncepcji pracowni, sprawdzimy w jakim stopniu miejsce pracy wpływa na kreowaną przez nas rzeczywistość sceniczną. Przyglądając się indywidualnym procesom twórczym uczestników, będziemy sprawdzać na ile „zanurzenie się” w procesie twórczym buduje, a na ile burzy nasz kontakt z rzeczywistością.

Warsztat proponuje krótką pracę praktyczną - ćwiczenie.

Rekomendacje i oferty dla kursantów LNTP

W kontekście planowanych działań Teatru Powszechnego istnieje wiele możliwości współpracy z prowadzonym w ramach Uniwersytetu SWPS Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych. List dr. Pawła Sztarbowskiego, Zastępcy Dyrektora ds. Programowych Teatru Powszechnego zapraszający studentów i absolwentów Laboratorium do współpracy z Teatrem Powszechnym w ramach stażów i praktyk.

Przedstawiamy list Dyrektora Bemowskiego Centrum Kultury, pana Marcina Jasińskiego zapraszający słuchaczy Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych Uniwersytetu SWPS i Nowego Teatru na staże w dziale programowym i promocji. Więcej szczegółów w załączniku.

Rekomendacja pana Pawła Wodzińskiego, dyrektora Teatru Polskiego w Bydgoszczy.

Rekomendacje absolwentów

 

Anna Wojnarowska

"Jestem aktorką i dramaturżką. W 2014 roku postanowiłam rozwinąć swoje kompetencje w module dramaturgicznym Laboratorium „Projektowanie Kultury" Uniwersytetu SWPS (od tego roku Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych"). Poznałam tam różne narracje w teatrze i sztuce i sposoby ich interpretacji. Zaowocowało to projektem, który jesienią tego roku w Komunie Warszawa w ramach konkursu Studio Otwarte będę realizować z Małgorzatą Wdowik, „Robotnik Niematerialny", podejmujący problem pracy niematerialnej, opisywanej dotychczas w opozycji do produkcji przemysłowej, rozproszonej w całym społeczeństwie i niemożliwej do zmierzenia. Komuna Warszawa to miejsce, w którym wykonuję się pracę niematerialną zazwyczaj opartą na pracy z głosem: tworzenie spektakli, eksperymenty artystyczne itp. Wyobraźmy więc sobie, że proces tworzenia w teatrze jest podporządkowany procesowi produkcji fabrycznej i co z tego wynika.
Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych dało mi możliwość rozwoju, dlatego mam wielką nadzieję przedstawić teraz wykładowcom i obecnym studentom LNTP Uniwersytetu SWPS ten projekt i zaprosić do wspólnej dyskusji, także zainteresowanych studentów innych kierunków Uniwersytetu SWPS. Wcześniej, w 2010 w ramach Ogólnopolskiego Konkursu na Projekt Monodramu Sztuka Monologu zrealizowałam autorski monodram „Ismena, nieopisana siostra". W 2012 roku na 6 Festiwalu All About Freedom oraz w Instytucie Teatralnym odbyła się premiera napisanej przeze mnie sztuki „RE-WOLT" w reżyserii Weroniki Szczawińskiej, w którym zagrałam jedną z głównych ról. „RE-WOLT" to dokumentalny spektakl o warszawskich zakładach im. Róży Luksemburg, którego tekst oparty jest na wywiadach z ich byłymi robotnicami. Projekt „Robotnik Niematerialny" jest więc kontynuacją moich artystycznych i społecznych zainteresowań."

Anna Włodarska

"Polecam Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych. Jako jego absolwentka zapewniam, że podczas realizowania poszczególnych zajęć spotkacie się nie tylko ze „znanymi nazwiskami" ze świata teatru, lecz także otrzymacie gruntowny „zastrzyk" inspiracji naukowej, jak i pobudzenia do ustawicznego doskonalenia swoich umiejętności praktycznych. Pomysł powołania Laboratorium wyróżnia się na tle polskiej propozycji edukacyjnej konsekwentnie realizowanym modelem relacji Mistrz-Uczeń (Student). Koncepcja ta została wypracowana i jest konsekwentnie realizowana przez inicjatorkę całego przedsięwzięcia prof. Krystynę Duniec.
Szczególnie interesujące jest rozwiązanie bloków warsztatowych, podczas których realizowane są edukacyjne założenia Laboratorium, prowadzone przez wybitnych praktyków polskiego teatru. Absolwent Laboratorium zyskuje praktyczne umiejętności w zakresie proponowanych kilku modułów nauczania. Jeśli zatem myślicie o teatrze, jako miejscu spełnienia swych marzeń, wybierzcie Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych."

Rekrutacja i opłaty

Moduł  „Teatr jako projekt oraz nowe technologie i języki"

Koszt modulu I: 1500 zł

Moduł „Nowatorskie Praktyki Artystyczne"

Koszt modulu I: 1500 zł

Moduł "Producent/Kurator"

Koszt modulu II: 1500 zł

Moduł "Dramaturgia"

Koszt modulu II: 1500 zł

Osoby realizujące dwa moduły - zniżka 100 zł za drugi moduł. Osoby realizujące trzy moduły - zniżka 200 złotych za trzeci moduł. Osoby realizujące wszystkie moduły – dodatkowa zniżka za czwarty moduł 300 zł.

Dla studentów i absolwentów SWPS i Uniwerystetu SWPS powyższe ceny dodatkowo obniżone o kolejne 10% . Istnieje możliwość płatności ratalnej.

Zgłoszenia. Aby zapisać się na wybrany moduł, należy wypełnić formularz rekrutacyjny i przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy termin dokonania wpłaty i dokładną kwotę (z uwzględnieniem ewentualnych zniżek i terminów wpłat w przypadku płatności ratalnej).

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy