Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Matematyka biznesowo-handlowa czyli jak stworzyć i prowadzić rentowny biznes

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń i case study z praktyki prowadzącego na których uczestnicy dowiedzą się jakie parametry są kluczowe przy zakładaniu własnego biznesu oraz jakie są kluczowe wskaźniki rentowności biznesu. Ponadto przećwiczą jak kalkulować profitowość, a także wraz z prowadzącym stworzą ramowy biznesplan i budżet istotny dla ich pomysłu na biznes.

Cele szkolenia

  • Poznanie kluczowych elementów biznesplanu i budżetowania pomysłów na biznes,
  • Przećwiczenie zasad wyliczania profitowości planowanych działań,
  • Zapoznanie uczestników z najważniejszymi wskaźnikami finansowo-handlowymi istotnymi dla pierwszego biznesu.

Adresaci

Dla wszystkich osób, które chcą rozwinąć swój pierwszy biznes (np. absolwenci) lub prowadzą już swoją działalność biznesową i chcą poprawić jej efektywność.

Program

  • Podstawowe elementy rentownego biznesplanu.
  • Jakie są główne przesłanki do planowania sprzedaży?
  • Z czego mogę czerpać i jak oszacować moje przychody?
  • Oferta główna i komplementarna - jak ułożyć moje portfolio produktów i usług?
  • Wyliczenie kosztów prowadzenia biznesu i zysków – główne narzędzia.
  • Jak skalkulować cenę, aby sprzedaż oferty była zyskowna?
  • Marża i narzut – czym to się różni i jak je wyliczyć?
  • Jak planować działania marketingowe i rentowne promocje?
  • Czy termin płatności kosztuje?
  • Narzędzia do budżetowania i bieżącego monitorowania biznesu wraz z kluczowymi wskaźnikami istotnymi dla planowanego przedsięwzięcia.
  • Ćwiczenia warsztatowe oparte na case study: wyliczanie rentowności, stworzenie budżetu w oparciu o parametry istotne dla planowanego biznesu.

Rekrutacja i opłaty

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

500 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Kadra

Warda

 

Małgorzata Warda, MBA

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży na wysokich szczeblach managerskich w korporacjach. Ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów handlowych. Doświadczona w prowadzeniu sprzedaży produktów i usług do firm (B2B) jak i konsumentów (B2C). Wprowadziła na rynek szereg innowacyjnych produktów jak i nowych marek. Posiada doświadczenie w prowadzeniu małych i dużych zespołów (200+). W Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej prowadzi wykłady z obszaru marketingu i strategii sprzedaży dla designerów produktów i usług oraz managerów. Prowadzi własną firmę, doradza Start-upom i MŚP w zakresie prowadzenia biznesu i zwiększania rentowności sprzedaży. Wspiera przedsiębiorstwa w przygotowaniu i realizacji strategii oraz optymalizacji procesów sprzedażowo – marketingowych celem zwiększenia przychodów i rentowności prowadzonych działań. Prowadzi szkolenia w obszarach zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz wspierające efektywność działów handlowych. Jest mentorem dla Start-upów w ramach programów Unii Europejskiej. Ukończyła z wyróżnieniem lingwistykę stosowaną (posiada metodyczne przygotowanie do nauczania), zarządzanie finansami oraz studia Executive MBA. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon. Pracuje w języku polskim, angielskim i niemieckim.

 

Termin szkolenia

2 grudnia 2020 roku

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.