Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 16 godzin dydaktycznych/2 dni

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Akademia kluczowych kompetencji w biznesie
- skuteczne techniki sprzedaży

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach, które pomogą Ci stać się skuteczniejszym w biznesie i pracować z większą przyjemnością. To, czego nauczysz się podczas Akademii będzie Cię wspierało przez resztę Twojego życia zawodowego i prywatnego. To tylko i aż sprawdzone na polskim rynku techniki i rozwiązania poprawiające efektywność sprzedaży.

Skąd pomysł?

Trener biznesu i doświadczony handlowiec wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży, zarówno w Polsce, jaki i krajach EMEA Dorota Dwernicka, kierując się dewizą Alberta Einsteina „Uprościć tak bardzo jak to tylko możliwe, ale nie za bardzo” opracowała program pozwalający w krótkim czasie i przystępny sposób poznać i przećwiczyć umiejętności określane najbardziej pożądanymi w biznesie (badanie): umiejętność sprzedawania i prezentacji.

Akademia proponowana jest w celu opanowania podstawowych umiejętności niezbędnych do efektywnego rozwijania biznesu. Umiejętności, które przez pracodawców określane są tzw. „lukami kompetencyjnymi”(badanie), czyli umiejętnościami, które są bardzo pożądane w biznesie, ale bardzo często pracownicy nie znają ich lub nie potrafią się nimi posługiwać.

Każdy z nas, na co dzień znajduje się w sytuacjach, w których umiejętności sprzedażowe i prezentacyjne są nieocenione. Większość osób wcześniej czy później będzie współpracowała w zespołach, w których wiedza i umiejętności z obszaru kompetencji biznesowych, a zwłaszcza handlowych będzie wysoko ceniona.

Termin szkolenia: 10-11 lutego 2022 roku, w godz. 9:00 - 16:00

Szkolenie SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY


Cel szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do profesjonalnego obsługiwania klienta i skutecznego finalizowania sprzedaży,
  • Wykorzystanie procesu sprzedażowego do budowania długofalowej współpracy z partnerami biznesowymi.

Czego mogą dowiedzieć się uczestnicy?

  • Jak skutecznie sprzedawać?
  • Jakich techniki warto używać, aby sprzedawać i intensyfikować efekty pracy?
  • Jakie podejście do sprzedaży pomoże im ją docenić i polubić ją (jeszcze bardziej)?
  • Z jakiego powodu bycie sprzedawcą jest jednym z najwspanialszych zawodów na świecie?
  • Jakie możliwości ma handlowiec, a jakich nie mają ludzie na innych stanowiskach pracy?
  • Czy warto być handlowcem?
  • Czy każdy może być handlowcem (skutecznym)?
  • Jakich kompetencji potrzebuje handlowiec, aby pracować efektywnie i z satysfakcją?
  • Jak przygotować się do wizyty handlowej, aby czerpać z niej jak najwięcej korzyści?
  • Jak rozmawiać z klientem, aby on czerpał jak najwięcej korzyści za rozmowy z nami?
  • Z jakiego powodu handlowcy zanudzają swoich klientów, zamiast sprzedawać?
  • Czy potrafią dowiedzieć się czego potrzebują ich klienci?
  • Jak prezentować pełne portfolio firmy i być mistrzem prezentacji produktowej?
  • Które produkty zaprezentować, kiedy muszę dokonać wyboru?
  • Jakie znaczenie ma to co oferujesz i jak oferujesz?
  • Który moment jest najlepszy na prezentowanie oferty?
  • Czy zawsze warto być ekspertem?
  • Z jakiego powodu warto „dobrze” poznać i zrozumieć klienta?
  • Czy warto dopasować się do klienta, a jeżeli tak to jak to zrobić?
  • Jak profesjonalnie radzić sobie z tzw. trudnym klientami lub trudnymi sytuacjami w biznesie?
  • Jakie są 2 najskuteczniejsze narzędzia sprzedażowe?
  • Jakie jedno uniwersalne pytanie potrafi podwoić sprzedaż?
  • Z jakiego powodu powinieneś interesować się konkurencją i jak być konkurencyjnym na rynku?
  • Kiedy warto współpracować z konkurencją?
  • Czym jest targetowanie czy profilowanie i jak dzięki niemu zintensyfikować sprzedaż?
  • Co trzeba wiedzieć zanim zaczniesz rozmawiać o cenie?
  • Jak nie ulegać presji klienta, który chce od razu rozmawiać o cenie?
  • Jak prezentować cenę w atrakcyjny i naturalny sposób bez skrępowania?
  • Czego możemy się nauczyć od Dalai Lamy i Matki Teresy, aby stać się skuteczniejszymi sprzedawcami?
  • Z jakiego powodu budowanie długofalowej współpracy jest kwestią nadrzędną?
  • Aby zwiększyć efektywność sprzedaży, kto powinien być bardziej asertywnym, TY, czy może Twój klient?
  • Czy istnieje uniwersalna recepta na sukces w sprzedaży?

 

Korzyści:

Uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę:

  • Do prowadzenia profesjonalnych rozmów handlowych będących bazą skutecznej sprzedaży,
  • Na temat najskuteczniejszych technik sprzedaży bezpośredniej,
  • Konieczną do przygotowania siebie i klienta do finalizacji sprzedaży,
  • Przez blisko 80% czasu spotkania uczestnicy będą, podczas praktycznych zajęć, doskonalić swoje umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej,
  • Uczestnicy przećwiczą poznane techniki i zasady, sprawdzając ich przydatność oraz wdrażając nowe skuteczne nawyki efektywnego handlowca,
  • Uczestnicy otrzymają formularze, które krok po kroku będą im sugerowały jak prowadzić rozmowy z klientami, aby wynieść z nich jak najwięcej korzyści.

Program

Szkolenia realizowane będą głównie w formie warsztatowej (80 % czasu), mini wykładów i technik coachingowych. Uczestnicy będą otrzymywali zadania dodatkowe pomiędzy szkoleniami, które mają na celu zwiększenie ich zaangażowania proces rozwojowy, a także zintensyfikowanie efektów pracy.

Podczas szkoleń będziemy korzystać z kamery, aby móc:

  • Na bieżąco analizować nagrania,
  • Odtwarzać je w późniejszych okresach czasu, w celu wykazania zmiany,
  • Zaprezentować postępy w zdobywanych umiejętnościach.

Materiały dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować w oparciu o praktyczne autorskie formularze do oceny umiejętności własnych oraz pozostałych uczestników . Bezpośrednio po szkoleniu uczestnicy będą mogli zgrać swoje nagrania (scenki sprzedażowe, prezentacje produktowe, itp.).

Po szkoleniu uczestnikom zostanie przesłany PDF podsumowujący:

  • Poruszane zagadnienia merytoryczne,
  • Slajdy użyte podczas szkolenia,
  • Zdjęcia z opracowanych przez uczestników materiałów.

Program:

1. UNIWERSALNE ZASADY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  • Sprzedaż a pomaganie
  • Sens
  • Szacunek
  • Etyka

2. PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY HANDLOWEJ

  • Stawianie SMART celów
  • Moc techniki wizualizacji
  • Asertywny monolog wewnętrzny w kontekście efektywności wizyty sprzedażowej
  • Potencjał notatek (tradycyjnych i elektronicznych) z rozmowy handlowej

3. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I SKUTECZNA FINALIZACJA SPRZEDAŻY

  • Podejście sprzedażowe 2 + 5
  • Prezentowanie pełnej oferty
  • Prezentowanie produktu techniką PCK
  • Rozczarowujące tajemnicze techniki sprzedaży
  • Narzędzia sprzedażowe: bank pytań, bank odpowiedzi i bank korzyści
  • Reagowanie na trudne sytuacje i zastrzeżenia klienta technikami MILD i APACT
  • Sprzedawanie emocjami

4. KOMUNIKACJA WERBALNEJ W SPRZEDAŻY

  • Słowa o szczególnej mocy
  • Właściwe pytania
  • Przekonujące zdania
  • Kultura słowa i dopasowanie

5. KOMUNIKACJA POZAWERBALNA W SPRZEDAŻY

  • Mowa ciała, gesty, mimika
  • Intonacja głosu
  • Sprzedaż multisensoryczna

6. ETYKIETA W BIZNESIE

  • Standardy
  • Indywidualność
  • Dopasowanie

7. KLIENT

  • Dopasowanie m.in.do typu klienta
  • Targetowanie i segmentacja
  • 3 kawki z potencjalnym klientem
  • Budowanie długofalowej współpracy
  • Sprzedaż relacyjna
  • Sprzedaż bez sprzedaży

8. KONKURENCJA

  • Wady i zalety konkurencyjności na rynku
  • Metody działań konkurencji
  • Strategia ochrony przed konkurencją
  • Współpraca z konkurencją

9. ASERTYWNOŚĆ

  • W procesie sprzedaży
  • Sprzedawcy
  • Klienta

10. PLANOWANIE PRACY HANDLOWCA

  • Wstęp do „Optymalnego zarządzania celami i czasem w biznesie”
  • Praca ciężka i mądra
  • Skupienie
  • Aktywności o największym potencjale sprzedażowym
  • Samodyscyplina w realizacji planu prac

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich (specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia). Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników. Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, call center), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: Orlen, PGE Dom Maklerski, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, State Street, Royal Canin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy, Jacek Rozenek Audytorium. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

699 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

18-19 listopada 2020 roku