Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 6 godzin dydaktycznych

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Matematyczno-finansowe podstawy rentownego biznesu

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Zajęcia warsztatowe w formie online z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń i case study z praktyki prowadzącego podczas których uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie parametry są kluczowe przy zakładaniu własnego biznesu?
  • czym różni się marża od narzutu?
  • jakie są wskaźniki rentowności firmy?
  • jak stworzyć rentowną ofertę handlową?
  • jak organizować zyskowne promocje i jak analizować wyniki sprzedaży?
  • jakie są kluczowe elementy rentownego biznes-planu?
  • czym są koszty stałe i zmienne i jak zmiany rynkowe mogą wpływać na dochód firmy?
  • jak ocenić czy pomysł na biznes ma szansę przynosić dochody?

Powyższe elementy zostaną omówione w przystępny sposób na bazie praktycznych zadań z wykorzystaniem kalkulatora, a uczestnicy nauczą się samodzielnie wykonywać obliczenia, które będą mogli wdrożyć w życie od razu po szkoleniu. Szkolenie kończy panel konsultacyjny podczas którego uczestnicy będą mogli skonsultować swoje wątpliwości z prowadzącym.

Cele szkolenia

  • Zapoznanie uczestników z kluczowymi elementami biznesplanu i budżetowania.
  • Poznanie i przećwiczenie zasad wyliczania profitowości planowanych działań.
  • Zapoznanie uczestników z najważniejszymi wskaźnikami finansowo-handlowymi istotnymi dla biznesu.

Adresaci

Dla wszystkich osób, które prowadzą już swoją działalność biznesową i chcą poprawić jej rentowność lub chcą założyć swój pierwszy biznes, a także dla osób zatrudnionych w sprzedaży, marketingu i finansach, które chcą ugruntować swoją wiedze z zakresu matematyki biznesowo-handlowej.

Program

Zagadnienia które omówimy i przećwiczymy:

1. Wyliczenie kosztów prowadzenia biznesu i zysków – główne narzędzia.

2. Jak skalkulować cenę, aby sprzedaż oferty była zyskowna?

3. Marża i narzut – czym to się różni i jak je wyliczyć?

4. Jak planować działania marketingowe i rentowne promocje?

5. Podstawowe elementy rentownego biznesplanu.
 
6. Jakie są główne przesłanki do planowania sprzedaży?

7. Z czego mogę czerpać i jak oszacować moje przychody?

8. Oferta główna i komplementarna - jak ułożyć rentowne portfolio produktów i usług?

9. Narzędzia do budżetowania i bieżącego monitorowania biznesu wraz z kluczowymi wskaźnikami istotnymi dla planowanego przedsięwzięcia.

10. Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem kalkulatora, które jest w stanie rozwiązać każdy uczestnik szkolenia:

  • wyliczanie rentowności,
  • stworzenie budżetu w oparciu o parametry istotne dla planowanego biznesu.


11. Panel konsultacyjny z prowadzącym.

Metody szkoleniowe:

Zajęcia będą prowadzone online w formie praktycznych ćwiczeń i w oparciu o przykłady biznesowe z praktyki prowadzącego. Na zajęciach będą wykorzystywane multimedia, flipchart oraz  materiały szkoleniowe. Z uwagi na ćwiczenia praktyczne związane z wyliczeniami wskazane jest posiadanie kalkulatora (może być na smartphonie), aby móc w pełni skorzystać z warsztatów.

Kadra

Warda

 

Małgorzata Warda, MBA

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży na wysokich szczeblach managerskich ( m.in. Dyrektora Handlowego i Dyrektora Generalnego) w korporacjach oraz sprzedaży produktów i usług do firm ( B2B) jak i konsumentów (B2C).
Prowadziła zespoły o liczebności 200+. W modeu multichannel i omnichannel zarządzała m.in. zespołami składającymi się z przedstawicieli handlowych, key account managerów, internet managerów, sprzedawców w sklepach detalicznych a także zespołami marketingowymi, finansowymi, logistyką i call center (inbound & outbound).
Wprowadziła na rynek kilkadziesiąt innowacyjnych produktów jak i nowych marek ( m.in. system kapsułkowy Nescafé Dolce Gusto, garnki z odczepianą rączką Tefal Ingenio i wiele innych).
Jest absolwentką lingwistyki stosowanej ( posiada uprawnienia pedagogiczne do nauczania), finansów i Executive Master of Business Administration. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon.
Od kilku lat z powodzeniem prowadzi szkolenia biznesowe w zakresie zarządzania zespołem i zarządzania zmianą, prowadzenia spotkań online a także z matematyki biznesowo-handlowej. Uczestnicy cenią ją za umiejętność przekazywania wiedzy i relewantnych przykładów z własnych doświadczeń zawodowych, co potwierdzają liczne referencje.
Jest mentorem biznesu certyfikowanym na poziomie międzynarodowym przez European Mentoring & Coaching Council oraz certyfikowanym przez Instytut Kognitywistyki mentorem kognitywnym. Wykłada w prestiżowych szkołach biznesu – m.in. na studiach Executive MBA.
Prowadzi własną firmę doradczą Warda Consulting Team (www.wardateam.com), doradza przedsiębiorcom w zakresie zwiększania efektywności prowadzenia biznesu oraz rentowności sprzedaży.

 

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

445 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Termin szkolenia

11 lutego 2021 roku

6 x 45 min + (2 przerwy ok 15 min i 1 przerwa ok 30 minut, ostatnie 30-40 minut będzie przeznaczone na konsultacje ) ( 10:00 – 11:30; 11:45 – 13:15, 13:45 – 15:15)

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.