Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Najlepsze koło naukowe w Polsce działa na naszej uczelni

float_intro: images-old/2015/Nagrody/najlepsze-kolo-naukowe-w-polsce.jpg

Koło Naukowe Psycholog w Biznesie działające na Uniwersytecie SWPS zdobyło nagrodę „Pro Juvenes” w kategorii Koła Naukowe. Jest więc najlepszym działającym dziś kołem naukowym w Polsce. To wielkie wyróżnienie i ogromna motywacja do dalszej pracy dla studentów z naszego Wydziału Psychologii w Warszawie. Serdecznie gratulujemy!

Konkurs organizuje co roku Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, a celem wyróżnienia jest promowanie aktywności studentów i ich inicjatyw.

Najlepsze koło naukowe w Polsce

Koło Naukowe Psycholog w Biznesie przy Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu Uniwersytetu SWPS działa od 2016 r., a opiekunem grupy jest mgr Magdalena Jabłońska. Koło cieszy się dużym zainteresowaniem wśród studentów – co roku ponad 100 osób zgłasza chęć dołączenia do zespołu. Obecnie Koło zrzesza 65 aktywnych członków. Nazywają siebie „małą korporacją”, gdyż nadali mu zamkniętą i zhierarchizowaną strukturę, która przypomina przedsiębiorstwo. Koło działa w 5 obszarach:

  • Badania – razem z Katedrą Psychologii Ekonomicznej i Biznesu członkowie Koła prowadzą projekty badawcze, m.in. nad wizerunkiem polityków w mediach społecznościowych, związkiem osobowości i korzystania ze smartfonów czy też pewnością siebie młodych kobiet w kontekście kupowania dóbr luksusowych.
  • Social media – członkowie Koła prowadzą fanpage na platformach Facebook, InstagramLinkedIn, poprawiają widoczność swoich działań w sieci, udoskonalają umiejętności graficzne, copywriterskie, dziennikarskie, a także uczą się optymalizacji pozycjonowania i tworzenia zasięgów w mediach społecznościowych.
  • HR – członkowie przeprowadzają profesjonalne procesy rekrutacyjne i sesje Assessment Center, uczą się zarządzać zespołami, motywowania ich członków i integrowania grupy.
  • Trenerstwo – członkowie ćwiczą umiejętności przemawiania publicznego, praktykują projektowanie oraz prowadzenie warsztatów, pracują nad autoprezentacją. Przygotowują warsztaty i szkolenia dla zewnętrznych jednostek.
  • Eventy – członkowie organizują wydarzenia, warsztaty oraz webinary związane z tematyką psychologii biznesu, a także odbywającą się co roku flagową konferencję Koła – „Psycholog w Biznesie”.

Każdy z członków organizacji – pod okiem doświadczonych koordynatorów – ma okazję rozwijać się w jednym z działów. W każdym z nich można doskonalić się w określonym obszarze, zdobyć kompetencje potrzebne na rynku pracy, nawiązywać współprace naukowe i komercyjne, wymieniać się z innymi członkami wiedzą i doświadczeniami, tworzyć przestrzeń do realizacji własnych projektów. Koło opracowało autorskie ścieżki działań i „know how”, czym chętnie dzieli się z innymi organizacjami studenckimi na konferencjach naukowych i zjazdach kół. Współpracuje z wieloma korporacjami, m.in. Accenture, Estee Lauder, Good Company, a także z fundacjami i jednostkami uniwersytetu: Biurem Karier Uniwersytetu SWPS, Fundacją Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacją DKMS i in. W najbliższym czasie Koło planuje rozszerzyć działalność i stworzyć swoją jednostkę anglojęzyczną.

„Tytuł najlepszego koła naukowego w Polsce daje nam nie tylko prestiż i uznanie, lecz także ogromną motywację do dalszego rozwoju i pracy. Ten sukces jest zasługą wszystkich członków organizacji, którzy codziennie poświęcają swój wolny czas i energię w pracę na rzecz Koła – to nagroda dla nas wszystkich. Jesteśmy dość młodą organizacją, ale dzięki wspaniałym członkom możemy osiągać takie sukcesy. Widzimy sens w naszych działaniach i tworzymy unikalną społeczność, która daje ogromne możliwości rozwoju. W tym roku stawiamy na rozszerzenie naszych działań i mamy nadzieję, że w najbliższym czasie będziemy rozwijać skrzydła z jeszcze większym powodzeniem”.

Natalia Michałowska, przewodnicząca Koła Naukowego Psycholog w Biznesie

Nagroda „Pro Juvenes”

Nagroda „Pro Juvenes” to inicjatywa organizowana przez Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej. Celem konkursu jest promowanie aktywnych studentów, ich inicjatyw, podkreślanie zasług osób i podmiotów przyjaznych studentom oraz wspierających potencjał młodych ludzi. Przyznając nagrody „Pro Juvenes”, Parlament Studentów RP chce tworzyć w środowisku akademickim atmosferę wzajemnego współdziałania oraz integrować studentów z całej Polski.

Więcej o „Pro Juvenes” »

Psychologia biznesu na Uniwersytecie SWPS

Na Uniwersytecie SWPS prowadzimy studia jednolite magisterskie oraz II stopnia z obszaru psychologii biznesu w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Sopocie. Psychologia biznesu analizuje psychologiczne mechanizmy rządzące gospodarką i pokazuje, jak zastosować wiedzę psychologiczną w kontekstach biznesowych. Studenci poznają psychologiczne aspekty oceny, kontroli efektywności i planowania rozwoju pracowników i organizacji. Zdobywają wiedzę dotyczącą psychologii rynków finansowych, oszczędzania i inwestowania. Pogłębiają kompetencje w dziedzinie psychologii marketingu, kreowania wizerunku i budowania marki. Uczą się analizować dane marketingowe oraz prowadzić badania jakościowe i ilościowe w praktyce biznesowej.

Więcej o psychologii na Uniwersytecie SWPS »