sz logo

logo uswps nazwa 3

Emocje jako narzędzie pracy menedżera

Dlaczego okazywanie emocji w pracy nie jest wcale oznaką słabości czy braku profesjonalizmu? Jak dzisiejsi menedżerowie odbierają zagadnienie emocji w biznesie i czy z nich korzystają? Dlaczego emocje wartościują naszą rzeczywistość? Jaka jest ich – korzystna i niekorzystna – rola, która może przełożyć się na zawodowy sukces? Jak pomóc sobie i swoim pracownikom w dobrym zarządzaniu emocjami? O emocjach jako narzędziu pracy menedżera opowiada Bruno Żółtowski – psycholog i trener biznesu z Uniwersytetu SWPS.

Dobre decyzje zawierają w sobie emocje

Tak samo jak w codziennym życiu, emocje towarzyszą nam w pracy. Pokazywanie ich uważamy często za naszą ułomność, słabość, niepotrzebną spontaniczność, na którą nie ma miejsca w „twardym biznesie”. Warto zdać sobie jednak sprawę, że emocje są nieodłącznym elementem pracy menedżera. To głównie one nas motywują i budzą nasze zaangażowanie, co przekłada się później na wyniki w pracy. Ponadto pozytywnie wpływają na proces decyzyjny, a także niosą ze sobą ważne informacje. Często jednak narzekamy, że nie są one naszymi sprzymierzeńcami. Niezgodne z normą jest przecież okazywanie, szczególnie w obecności szefa, rozczarowania, złości czy bezsilności. Jak sobie radzić z emocjami w pracy?

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/emocje-jako-narz%C4%99dzie-pracy-mened%C5%BCera-bruno-%C5%BC%C3%B3%C5%82towski/id1460686479?i=1000446812774
  • https://open.spotify.com/episode/4stE7hQerRwS6kwapuDv9l
  • https://soundcloud.com/user-509252963/zoltowski-sz-waw-2019
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/93a6bf57-9f6f-4b52-85a9-dea787a7904e?_lst&catalog=e9425407-77fe-43bc-ab68-1aaeb3ec6033

 

258 piotr voelkel new photo

 

Bruno Żółtowski – psycholog biznesu, trener, coach, przedsiębiorca. Na co dzień wspiera menedżerów w podnoszeniu ich kompetencji kierowniczych. Specjalizuje się w rozwiązywaniu konfliktów w firmach oraz w zwiększaniu wydajności pracowników. Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji. Pasjonują go zagadnienia z zakresu optymalizacji procesów i zwiększania efektywności pracy zespołów. Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.

 

Najnowsze artykuły

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo
Zapraszamy na webinar „Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe?”