
Izabela Kaczmarska 3rdeyevision, Wdzięcznopis
Firma tworzy markę "Wdzięcznopis" i zajmuje się sprzedażą internetową (e-commerce) w branży psychologia i rozwój osobisty. Flagowym produktem jest terapeutyczny dziennik "Wdzięcznopis", który służy do praktykowania wdzięczności. Marka ,,Wdzięcznopis'' jako pierwsza na rynku polskim, zajmuje się propagowaniem idei praktykowania wdzięczności, jako sposobu na szczęśliwe życie. Dodatkowo sprzedajemy produkty cyfrowe, kubki i afirmacje w ramce.
Główne obszary (branże), w których działamy:
- rozwój osobisty
- psychologia
- warsztaty
- e-commerce
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
Nasza filozofia nawiązuje do japońskiej sztuki Kitsungi – niezwykłej techniki naprawy ceramiki, w której pęknięcia są wypełniane złotem. Kitsungi nie ukrywa wad ani błędów, ale wręcz przeciwnie – podkreśla je, tworząc z nich unikalne dzieło sztuki. Podobnie jak w Kitsungi, wierzymy, że nasze doświadczenia, zarówno te pozytywne, jak i te trudne, kształtują naszą wyjątkowość i piękno.
Co oferujemy na Targach Pracy i Praktyk 2025:
- rozmowy z rekruterami
- konkurs/loteria
- materiały promocyjne
Kontakt:
Wdzięcznopis | Facebook Wdzięcznopis