Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Piotr Wróblewski

 

Piotr Wróblewski

 

Profil zawodowy

Trener i konsultant Design Thinking.
Absolwent UAM oraz studiów podyplomowych Marketing, a także Design Management.
Konsultant i trener Design Thinking wspierający firmy z różnych branż w kształtowaniu strategii marketingowych. Współautor strategii komunikacji marek między innymi dla Międzychodu, Limaro, STXNext, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, School of Form, VOX (innowacyjna kolekcja mebli dla dzieci MaMaMa).
Trener, wykładowca, konsultant w obszarze strategii marki w największym w Polsce projekcie szkoleniowo-doradczym dla Firm Rodzinnych (150 firm) zleconym Concordia Design przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (2014-2015).
Prowadzi procesy rozwoju nowego produktu w oparciu o metodologię Design Thinking oraz realizuje audyty wzornicze dla firm z różnych branż.