logo uswps nazwa 3

Wykładowcy studiów podyplomowych
BIO Martyna Żądło

 

Martyna Żądło

 

Profil zawodowy

Doradza z zakresu tworzenie i optymalizacji działań digital marketingowych. W zakresie jej kompetencji jest zarówno analiza twardych danych pozyskiwanych z systemów analitycznych, jak i audyty kanałów social media. Łącząc te dwa obszary, pomaga budować i egzekwować strategie efektywnego prowadzenia działań digital marketingowych.
Doświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż, w różnych pod kątem złożoności projektach. Wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw. Specjalizuje się w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii SEM i MA na różnych platformach i systemach digital marketingowych.
Ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu projektów e-commerce dla branży B2B. Współpracowała również z markami z sektora beauty, fashion oraz farma. Brała udział w projektach strategicznych skupujących się na ekspansji marek na rynki zagraniczne. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Pracowała w projektach dla między innymi marek: Henkel, Benefit System, Boehringer Ingelheim, Indigo.