Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Profil naukowy

Psycholog, specjalistka w dziedzinie metodologii badań. Naukowo zajmuje się obszarem psychologii poznawczej (podejmowanie decyzji, procesy porównawcze, wybory) oraz statystyką.

Autorka publikacji dotyczących sądów porównawczych (m.in. w czsopismach „Studia Psychologiczne” oraz „Memory & Cognition”). Samodzielnie zrealizowała projekt naukowy „Czy więcej znaczy lepiej? – Efekt Wielkości Standardu Porównania w Bezpośrednich Sądach Porównawczych” (finansowany z grantu BST 2012). Współpracowała m.in. przy projekcie „Dlaczego moja piątka z egzaminu jest lepsza niż piątka mojego kolegi? – specyfika przetwarzania informacji w zakresie porównań obiektów społecznych i niespołecznych”.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu statystyki, metodologii badań, psychometrii, psychologii biznesu. Realizuje projekty indywidualne (empiryczne poszukiwanie rozwiązań dla realnych problemów społecznych).

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Marketing
  • Strategie marketingowe
  • Badania e-rynku
  • Marka
  • Analiza wyborów
  • Analiza procesu podejmowania decyzji
  • Analiza procesów porównawczych

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni